قیمت خرید و فروش بادام ایران _ خشکبار شادیز

قیمت خرید و فروش بادام ایران

قیمت خرید و فروش بادام ایران _ خشکبار شادیز انواع بادام درختی ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه با قیمت مناسب به فروش می رساند.

قیمت خرید و فروش بادام ایران

بادام نوعی میوه درختی است و در نواحی خاورمیانه و آسیا کشت می شود کشور ایران جزو بزرگ ترین کشورهای تولید کننده بادام در دنیا است بادام میوه ای دو پوسته ای است یک پوست سبز و کرکی مانند بیرونی که به تدریج خشک شده و از آن جدا می شود و یک پوست چوبی و سخت که مغز بادام درون آن جای دارد.

بادام ارزش غذایی و درمانی بسیار فراوانی دارد از مغز بادام در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،درمانی،بهداشتی و آرایشی استفاده می شود.بادام های درختی انواع مختلفی دارند که عبارتند از:بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی. هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های مختص به خود را دارد و از نظر درصد مغز و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند.

قیمت خرید بادام با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز،درشتی و ریزی هم چنین تازگی آن محاسبه می شود برای تعیین درصد مغز بادام ابتدا یک کیلوگرم از بادام را جدا کرده و سپس مغز می نمایند هر چه تعداد مغز موجود در یک کیلوگرم کمتر باشد یعنی مغز بادام درشت تر است و قیمت بالاتری داری در اصطلاح به این کار کیل گیری می گویند.

قیمت فروش بادام به صورت عمده و جزئی نیز با یکدیگر متفاوت است و البته که قیمت فروش عمده آن پایین تر است البته موارد دیگری هم چون محل تولید بادام و نوسانات بازار نیز بر نرخ بادام تاثیر گذار است.به طور کلی در بین انواع بادام درختی بالاترین قیمت متعلق به بادام مامایی و کاغذی و پایین ترین قیمت متعلق به بادام سنگی است.

بادام های ایرانی با توجه به آب و هوا و اقلیم مناسب ایران درجه کیفی بالا و طعم بسیار خوبی دارند بیشترین حجم از بادام های ایرانی در استان های فارس،چهارمحال بختیاری،اصفهان،کرمان و… تولید می گردد بادام های ایرانی بر خلاف بادام های خارجی ترا ریخته نیستند و کاملا طبیعی و ارگانیک می باشند به همین دلیل علاوه بر بازار داخلی میزان تقاضای بالایی از سوی کشورهای خارجی دارند.

هم اکنون جهت خرید محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام

قیمت بادام ایرانیقیمت خرید بادام ایرانقیمت خرید و فروش بادامقیمت خرید و فروش بادام ایرانقیمت فروش بادام ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *