فروش گردو در آذربایجان _ بازرگانی شادیز

فروش گردو در آذربایجان

فروش گردو در آذربایجان  _ بازرگانی شادیز یکی از معتبرترین شرکت های خشکبار در زمینه فروش مستقیم گردوی آذربایجان در ایران است.

فروش گردو در آذربایجان

استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی از مناطق مهم تولید کننده گردو در کشور می باشند انواع مختلف گردو با درجه کیفی بالا و حجم زیاد در این دو استان تولید می گردد و به سایر استان ها و هم چنین کشورهای خارجی صادر می گردد. وجود واسطه ها و دلالان متعدد سبب شده تا تجار و بازرگانان اقدام به خریداری گردو به صورت مستقیم از تولید کننده در این مناطق نمایند اما بنا به دلایل متعدد همه خریداران به این تولید کنندگان دسترسی ندارند بازرگانی شادیز به واسطه همکاری با تولید کنندگان معتبر و اصلی انواع گردوی مرغوب را به صورت عمده و با قیمت مناسب و بدون واسطه به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

فروش گردو در آذربایجان نسبت به دیگر شهرها با قیمت مناسب تری انجام می شود به همین دلیل متقاضیان بسیار زیادی دارد گردوی تولید شده در آذربایجان به دلیل برخورداری از آب و هوا و شرایط جغرافیایی خوب مغز پر،سفید و چربی بسیار بالایی دارد .

گردو میوه ای ارزشمند و پر کاربرد است و خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مغز گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می کند چربی موجود در مغز گردو از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول بد خون می شود و به سلامت هر چه بیشتر بدن کمک می کمد مصرف گردو هم چنین تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها دارد.

جهت خریداری گردو به صورت مستقیم از تولید کننده هم اکنون می توانید از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

فروش گردو آذربایجانفروش گردو در آذربایجانگردو آذربایجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *