مرکز پخش گردو اعلا آذربایجان _ بازرگانی خشکبار شادیز

مرکز پخش گردو اعلا آذربایجان

مرکز پخش گردو اعلا آذربایجان _ بازرگانی خشکبار شادیز از مراکز اصلی تولید و پخش عمده انواع گردوی درجه یک آذربایجان در ایران می باشد.

مرکز پخش گردو اعلا آذربایجان

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تولید و پخش گردو در ایران،آماده ارائه بهترین انواع گردو ایرانی از جمله گردوی آذربایجان به مشتریان می باشد. استان آذربایجان شرقی از مهم ترین قطب های تولید کننده گردوی درجه یک در ایران به شمار می آید.

این استان به سبب برخورداری از آب و هوا و موقعیت جغرافیایی مناسب جهت رشد گردو،با کیفیت ترین انواع گردو و مغز گردو را در کشور تولید کرده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید. گردوی آذربایجان به سبب داشتن مغز سفید،پوست کاغذی،طعم منحصر به فرد و چربی فراوان متقاضیان بیشماری در داخل و خارج از کشور دارد. صادرات گردو از این استان به صورت مغز گردو و گردوی با پوست به استان های همجوار و کشورهای حوزه خلیج فارس،آسیای میانه و روسیه انجام می شود. شهرستان های آذرشهر،اسکو و عجب شیر از قطب های مهم تولید و فراوری گردو در این استان محسوب می شوند.

خواص گردو

گردو از جمله خشکبارهای مغذی و بسیار ارزشمند است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و صنعتی استفاده می شود. مغز گردو سرشار از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،امگا۳ ،آهن،کلسیم و .. است. مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود.

مغز گردو از جمله خشکبارهای پر چرب است که از روغن آن در مصارف مختلف خوراکی و موضعی استفاده می شود. البته روغن موجود در گردو از نوع غیر اشباع است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند.مصرف چند عدد مغز گردو در روز حدود ۹۰ درصد چربی های ضروری مورد نیاز بدن را تامین می کند.مصرف گردو هم چنین تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن،سلامت قلب،پیشگیری از دیابت و انواع سرطان ها دارد.

شرکت بازرگانی شادیز با سابقه درخشان در صنعت گردو، همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان داخلی و خارجی می باشد. مشتریان محترم می توانند انواع گردوی تولید شده در آذربایجان را بصورت مستقیم و با قیمت بسیار مناسب از این مرکز خریداری نمایند.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

پخش گردو اعلا آذربایجانگردو آذربایجانگردو اعلا آذربایجانمرکز پخش گردو آذربایجانمرکز پخش گردو اعلا آذربایجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *