خرید بادام سنگی صادراتی فارس _ بازرگانی شادیز

خرید بادام سنگی صادراتی فارس

خرید بادام سنگی صادراتی فارس _ بازرگانی شادیز بادام سنگی صادراتی استان فارس و دیگر مناطق را به خریداران و تجار گرامی عرضه می نماید.

خرید بادام سنگی صادراتی فارس

خرید بادام سنگی صادراتی استان فارس ،چهار محال بختیاری،کرمان،اصفهان وسایر مناطق ایران را می توانید بصورت مستقیم از این مرکز انجام دهید. تولید و فروش مستقیم بادام سنگی یکی از مهم ترین فعالیت های مجموعه شادیز به شمار می آید.

استان فارس به عنوان یکی از مهم ترین قطب های تولید کننده بادام درختی از جمله بادام سنگی در ایران شناخته می شود. بیشترین حجم تولید و فروش بادام سنگی درجه یک کشور مربوط به این استان است. بادام سنگی فارس از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

ویژگی های بادام سنگی

بادام سنگی یکی از معروفترین انواع بادام درختی است که متقاضیان بیشماری خصوصا در بین تجار دارد. بادام سنگی همانطور که نام آن گویاست،پوست بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود. برای شکستن این نوع بادام باید از اجسام سنگین مانند سنگ استفاده کرد. این بادام مغز بسیار خوش طعم ،درصد چربی بالا و ارزش تغذیه ای بالایی دارد.

این نوع بادام علاوه بر کیفیت عالی،زمان ماندگاری بالا و قیمت پایینتری نسبت به دیگر انواع بادام دارد. به طور کلی بادام سنگی میزان تقاضای بالایی هم در بین مصرف کنندگان و هم در بین تجار و خریداران دارد. صادرات بادام سنگی از تجارت های بسیار سودمند است. بادام سنگی توسط تجار ایرانی به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای همسایه ایران صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوبترین بادام سنگی تولید شده در استان فارس را بصورت مستقیم با تضمین کیفیت و قیمت به خریداران عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

خرید بادام سنگیخرید بادام سنگی صادراتی فارسخرید بادام صادراتی فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *