بازار خرید بادام سنگی صادراتی _ بازرگانی شادیز

بازار خرید بادام سنگی صادراتی

بازار خرید بادام سنگی صادراتی _ بازرگانی شادیز  بادام سنگی درجه یک و مرغوب تولید شده در مناطق مختلف کشور را جهت صادرات به فروش می رساند.

بازار خرید بادام سنگی صادراتی

بازار خرید بادام سنگی صادراتی در ایران از رونق بسیار بالایی برخوردار است. انواع بادام سنگی تولید شده در ایران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در بازارهای جهانی شهرت دارند.صادرات بادام سنگی به کشورهای مختلف خاورمیانه انجام می شود.

بادام سنگی پوست چوبی بسیار مستحکمی دارد. مغز بادام سنگی طعم شیرین و چربی بسیار فراوانی دارد. از مغز بادام سنگی در صنایع مختلف غذایی،دارویی،آرایشی،بهداشتی و روغن گیری استفاده می شود.

درخت بادام سنگی از ارقام دیر گل است به همین دلیل در مناطق معتدل و کوهستانی کشت می شود. بیشترین سطح زیر کشت بادام سنگی در ایران متعلق به استان فارس است. درخت بادام مقاومت بسیار بالایی در برابر کم آبی دارد به صورتی که به صورت دیم نیز در مناطق مختلف استان فارس کشت می شود. علاوه بر استان فارس استان های چهار محال بختیاری،اصفهان و کرمان نیز از دیگر مراکز تولید کننده بادام سنگی در کشور محسوب می شوند.

بادام سنگی نمونه های مختلفی دارد که شامل بادام مامایی،بادام ربیع و بادام شاهرودی می باشد. در بین انواع بادام سنگی بادام مامایی به دلیل کیفیت بالاتر از صادرات پر رونق تری برخوردار است. این نوع بادام بیشتر در استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود کشت می شود. بادام مامایی مغز بسیار درشت و خوش طعمی دارد. صادرات بادام مامایی به کشورهای مختلف نظیر هند،ترکیه،روسیه،امارات و .. انجام می شود.

به طور کلی بادام های ایرانی طعم بسیار عالی و کیفیت بالایی دارند از همین رو همواره از میزان تقاضای بالایی چه در داخل کشور و چه در کشورهای خارجی برخوردار می باشند.

بازرگانی شادیز انواع بادام تولید شده در مناطق مختلف کشور را جهت فروش در بازار داخلی و خارجی به صورت مستقیم به فروش می رساند.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

بازار خرید بادام سنگیبازار خرید بادام سنگی صادراتیخرید بادام سنگیخرید بادام سنگی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *