خرید بادام ربیع تازه ایرانی _ شرکت شادیز

خرید بادام ربیع تازه ایرانی

خرید بادام ربیع تازه ایرانی _ شرکت شادیز انواع بادام و مغز بادام ربیع درجه یک را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

خرید بادام ربیع تازه ایرانی

بادام ربیع یکی دیگر از نمونه های بادام سنگی است و از نظر کیفی در رده ی بادام های با کیفیت قرار می گیرد. بادام ربیع شباهت نزدیکی به بادام مامایی دارد و همراه با بادام مامایی با قیمت پایین تر به فروش می رسد.بادام ربیع پوست چوبی ضخیم و مغز شیرین و خوش طعمی دارد. مغز بادام ربیع مانند بادام مامایی رنگ روشنی دارد.

از مغز بادام ربیع نیز مانند دیگر انواع بادام در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. با این که بادام ربیع از بادام های با کیفیت ایرانی است اما باز هم کیفیت بادام مامایی بالاتر است و بیشترین میزان صادرات بادام درختی در ایران متعلق به رقم مامایی است.

از مغز بادام ربیع و مامایی به دلیل شباهت زیاد به صورت مخلوط برای صادرات استفاده می شود. بادام ربیع بر خلاف بادام مامایی به دلیل قیمت مناسب تر فروش داخلی خوبی دارد.

بادام مامایی در مناطق مختلف ایران از جمله استان کرمان،فارس،چهار محال بختیاری،اصفهان و.. تولید می گردد. این بادام علاوه بر کیفیت و طعم خوب،خواص تغذیه ای و درمانی بالایی دارد .بادام ربیع منبعی غنی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و .. است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند.

شرکت خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام ربیع تازه و خام را به صورت عمده و بی واسطه به خریداران گرامی در سراسر کشور عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول هم چنین استعلام قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

بادام ربیع ایرانیبادام ربیع تازهبادام ربیع تازه ایرانیخرید بادام ایرانی ربیعخرید بادام تازه ربیعخرید بادام ربیع ایرانیخرید بادام ربیع تازهخرید بادام ربیع تازه ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *