فروش عمده و صادرات بادام مامایی _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش عمده و صادرات بادام مامایی

فروش عمده و صادرات بادام مامایی _ بازرگانی خشکبار شادیز در زمینه فروش و صادرات انواع بادام و مغز بادام مامایی در کشور فعالیت می نماید.

فروش عمده و صادرات بادام مامایی

بادام مامایی یکی از مرغوب ترین انواع بادام درختی تولید شده در کشور است که بیشترین حجم از صادرات را در بین انواع بادام به خود اختصاص داده است. اصلی ترین خریدار بادام مامایی کشور هند است اما بادام مامایی در کشورهای عربی،کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای همسایه نیز خواهان بسیاری دارد.

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست بسیار سختی دارد. مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب می باشد. مغز بادام مامایی طعم شیرینی دارد و درصد تلخی آن صفر است. میزان مغز بادام مامایی از بادام سنگی و بادام ربیع بیشتر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد.

بادام مامایی در استان چهار محال بختیاری،مناطق حاشیه زاینده رود و اصفهان در ایران تولید می گردد. این محصول به شکل مغز شده و پوست به کشورهای متعدد خارجی صادر می گردد. مغز بادام مامایی رنگ روشن و سایز درشتی دارد و از نظر سایز معمولا آن را به دسته های ۷۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می کنند.

از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. بادام مامایی به دلیل داشتن چربی فراوان در تولید مواد شوینده مانند صابون نیز کاربرد دارد.

شرکت شادیز با فعالیت در زمینه فروش و صادرات بادام مامایی به صورت مستقیم و بدون واسطه در تلاش است تا رضایت مشتریان عزیز را کسب نماید.

جهت خرید،فروش و صادرات این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

همواره با شما هستیم از مرکز بزرگ خشکبار شادیز

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

صادرات بادام ماماییفروش عمده بادام ماماییفروش عمده و صادرات بادام ماماییفروش و صادرات بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *