خرید و فروش گردو کاغذی آذرشهر _ شرکت خشکبار شادیز

خرید و فروش گردو کاغذی آذرشهر

خرید و فروش گردو کاغذی آذرشهر _ شرکت خشکبار شادیز عمده گردوی پوست کاغذی و درجه یک آذرشهر را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید و فروش گردو کاغذی آذرشهر

گردوی آذرشهر به دلیل کیفیت عالی و کاغذی بودن از خرید و فروش پر رونقی در بازار برخوردار می باشد. گردوی پوست کاغذی تولید شده در آذرشهر درصد مغز به پوست بالا،طعم عالی،مغز سفید هم چنین چربی فراوانی دارد که سبب شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

گردوی پوست کاغذی به گردویی می گویند که پوست آن ضخامت کمی دارد و به راحتی با فشار دست قابل شکستن است. مغز این نوع گردو به صورت دو پر و به راحتی از پوست آن جدا می شود به همین دلیل است که گردوی پوست کاغذی طرفداران زیادی دارد.

شهرستان آذرشهر قطب اصلی تولید گردو در استان آذربایجان شرقی است. این منطقه به سبب برخورداری از آب و هوا و اقلیم خوب محیط مناسبی برای کشت و پرورش گردو است , مرغوب ترین انواع گردو و مغز گردو را در کشور تولید می کند.

گردو یکی از مغذی ترین و پر کاربرد ترین انواع خشکبار است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،بهداشتی و .. استفاده می شود. مغز گردو را غذای مغز می نامند اما نه به دلیل شباهت آن به مغز انسان بلکه به دلیل وجود امگا۳ فراوان در آن است که سبب تقویت حافظه و سلامت مغز می شود.

بهترین روش جهت خرید گردوی پوست کاغذی آذرشهر،خرید مستقیم از تولید کننده است که مجموعه شادیز این امکان را برای خریداران فراهم ساخته است.

مشتریان عزیز می توانند محصول مورد نیاز خود را از طریق این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید فروش گردو کاغذی آذرشهرخرید گردو کاغذی آذرشهرخرید و فروش گردو آذرشهرخرید و فروش گردو کاغذیخرید و فروش گردو کاغذی آذرشهرفروش گردو کاغذی آذرشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *