خرید عمده گردوی صادراتی تویسرکان _ بازرگانی شادیز

خرید عمده گردوی صادراتی تویسرکان

خرید عمده گردوی صادراتی تویسرکان _ بازرگانی شادیز انواع گردوی صادراتی تویسرکان را به صورت مستقیم از تولید کننده به متقاضیان عرضه می نماید.

خرید عمده گردوی صادراتی تویسرکان

کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان گردو در دنیا به شمار می آید. گردوی تویسرکان مرغوب ترین و با کیفیت ترین گردوی تولید شده در ایران چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی است.این محصول در شهرستان تویسرکان استان همدان تولید می گردد. شهرستان تویسرکان قطب اصلی تولید گردو در همدان و ایران است.

منطقه تویسرکان به سبب برخورداری از شرایط آب و هوایی کوهستانی و دره ای مناسب ترین محیط جهت کشت و پرورش گردو در ایران است. از مشخصات اصلی گردوی تویسرکان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مغز پر و سفید

طعم بسیار عالی

چربی زیاد

خواص تغذیه ای فراوان

پوست نازک

عرضه و تقاضای بالا

مناسب جهت صادرات

به طور کلی انواع گردوی تویسرکان به سه نمونه پوست سنگین،سبک و پوست کاغذی تقسیم می شود و به شکل مغز شده یا با پوست به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

گردوی تولید شده در تویسرکان به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا میزان تقاضای بالایی از نقاط مختلف دنیا دارد و به کشورهای مختلف صادر می گردد.

مهم ترین کشورهای خریدار گردوی تویسرکان عبارتند از:

ترکیه

عمان

امارات

عراق

قطر

روسیه

ارمنستان

گرجستان

و کشورهای اتحادیه اروپا

گردو میوه ای مغذی و پر کاربرد است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. گردو منبعی عالی از انواع ویتامین ها،پروتئین،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم و .. است. مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود. هم چنین از بیماری آلزایمر نیز پیشگیری می کند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی صادراتی تویسرکان را به صورت عمده و بی واسطه به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

خرید عمده گردوی صادراتیخرید عمده گردوی صادراتی تویسرکانخرید گردوی صادراتی تویسرکانعمده گردوی تویسرکانعمده گردوی صادراتی تویسرکانگردوی صادراتی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *