انواع گردو صادراتی و درجه یک ایرانی _بازرگانی شادیز

انواع گردو صادراتی

انواع گردو صادراتی و درجه یک ایرانی _بازرگانی شادیز تامین کننده گردو صادراتی بصورت عمده در ایران می باشد گردو های ایرانی از مرغوبترین گردو ها در دنیا هستند.

انواع گردو صادراتی

گردو از ارزشمند ترین خشکبارهای ایرانی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و صنایع دارویی و بهداشتی استفاده می شود کشور ایران جزو بزرگترین تولیدکنندگان گردو در دنیا است و مقام پنجم صادرات گردو را به خود اختصاص داده است در مناطق مختلف ایران انواع گردو بصورت عمده کشت و برداشت می شود انواع گردو ایرانی شامل گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو نوک کلاغی،گردو جمال،گردو سوزنی و خوشه ای است گردو های ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار بی نظیر هستد و به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس صادر می گردند گردو ی ایرانی هم بصورت مغز و هم با پوست به کشورهای مختلف صادر می گردد درخت گردو از قدیمی ترین درخت های کاشته شده در جهان است این درخت بومی ایران و خاورمیانه است و از ایران به سایر کشورهای دنیا گسترش یافته است استان های همدان،فارس،خراسان،آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و.. از مناطق گردو خیز در ایران هستند این محصول توسط تجار و بازرگانان به خارج از کشور صادر می گردد از این رو تامین گردو ی مرغوب با قیمت مناسب از موارد مورد توجه هر بازرگان یا تاجری است.

شرکت بازرگانی شادیز از معتبر ترین شرکت های تامین کننده انواع گردو صادراتی برای مشتریان عزیز بصورت مستقیم می باشد کلیه ی محصولات این مجموعه بدون واسطه و با درجه ی کیفی بالا به مشتریان عرضه می گردد.

شادیز هم چنین در حوزه ی صادرات گردو به کشورهای مختلف نیز فعالیت می نماید .

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

انواع گردو صادراتیانواع گردو صادراتی ایرانیانواع گردو صادراتی درجه یکگردو صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *