گردو پوست کاغذی صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز

گردو پوست کاغذی صادراتی

walnuts isolated on a wooden table


گردو پوست کاغذی صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی پوست کاغذی درجه یک ایرانی را جهت صادرات به صورت مستقیم به فروش می رساند.

گردو پوست کاغذی صادراتی

گردو یکی از با کیفیت ترین انواع خشکبار تولید شده در ایران است. گردوهای ایرانی تنوع زیاد و کیفیت بسیار بالایی دارد. گردو پوست کاغذی یکی از مرغوب ترین انواع گردوی تولید شده در ایران و پر طرفدار ترین نوع آن است.

صادرات گردو پوست کاغذی از ایران به سایر کشورها از دیر باز تا کنون با حجم های مختلف صورت می گرفته است.با توجه به این که گردوهای تولید شده در ایران از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند در سالهای اخیر بر حجم صادرات گردو پوست کاغذی افزوده شده است. کشور ایران سهم به سزایی در صادرات گردو به کشورهای مختلف در بازارهای جهانی دارد.

گردو پوست کاغذی در بیشتر مناطق ایران از جمله شهر تویسرکان همدان،شهر بافت در کرمان،شهر های اقلید و بوانات در فارس و .. تولید می گردد. صادرات گردو پوست کاغذی به کشورهای مختلف از جمله ترکیه،روسیه،عمان،امارات،عراق،آلمان و .. انجام می شود.

در کنار صادرات گردو پوست کاغذی صادرات انواع مغز گردو ایرانی نیز به این کشورها در حجم های قابل توجهی انجام می شود. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه . روغن دهی بسیار مرغوب می باشند و همواره متقاضیان بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارند.

بهترین راه خرید گردو پوست کاغذی با کیفیت و قیمت مناسب جهت صادرات،خرید از مراکز معتبر و یا خرید مستقیم از تولید کنندگان  این محصول در کشور است.

متقاضیان عزیز می توانند عمده گردوی مرغوب صادراتی را به صورت مستقیم از تولید کننده از طریق این مجموعه خریداری نمایند.

هم اکنون می توانید جهت خرید،فروش و یا دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

گردو پوست کاغذیگردو پوست کاغذی صادراتیگردو صادراتیگردو صادراتی پوست کاغذیگردو صادراتی کاغذیگردو کاغذی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *