فروش عمده گردو پوست کاغذی شیراز _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش عمده گردو پوست کاغذی شیراز

فروش عمده گردو پوست کاغذی شیراز _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع گردو کاغذی مغز سفید شیراز را بصورت مستقیم و بی واسطه به فروش می رساند.

فروش عمده گردو پوست کاغذی شیراز

فروش گردو پوست کاغذی شیراز به عنوان یکی از با کیفیت ترین گردوهای تولید شده در ایران از رونق بسیار بالایی در بازار برخوردار می باشد. استان فارس بزرگترین قطب تولید گردوی درجه یک در ایران به شمار می آید. این استان به سبب برخورداری از آب و هوا و شرایط جغرافیایی مناسب با رشد گردو،بهترین انواع گردو را در حجم های بالا تولید کرده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.

انواع مختلف گردو شامل گردو پوست کاغذی،معمولی ،سوزنی و .. بصورت عمده در این استان تولید می گردد. در بین انواع گردوی تولید شده در شیراز گردوی پوست کاغذی آن به سبب داشتن پوست نازک،مغز سفید و درشت و هم چنین طعم بی نظیر طرفداران بیشماری در نقاط مختلف دارد. شهرهای اقلید،بوانات،نی ریز،سپیدان و.. از جمله قطب های تولید کننده گردو در استان فارس به شمار می آیند.

گردو پوست کاغذی یکی از محبوبترین و پر فروش ترین انواع گردوی تولید شده در ایران است. این نوع گردو پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی شکسته می شود. مغز این گردو بصورت کامل از پوست استخوانی آن جدا می شود. یکی از مهم ترین مزیت های گردوی کاغذی درصد مغز به پوست بسیار بالای آن است که سبب افزایش تقاضای آن در بازار شده است.

فروش گردو در استان فارس در حجم های بالا و بصورت با پوست و همچنین مغز گردو انجام می شود.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوبترین گردوی کاغذی و انواع مغز گردوی شیراز(استان فارس) را بصورت مستقیم و با قیمت مناسب به خریداران محترم عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده گردوفروش عمده گردو پوست کاغذی شیرازفروش عمده گردو کاغذی شیرازفروش گردوگردو پوست کاغذیگردو پوست کاغذی شیرازگردو عمدهگردو کاغذی شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *