صادر کننده پسته خام ایران به هنگ کنگ _ شرکت بازرگانی شادیز

صادر کننده پسته خام ایران به هنگ کنگ

صادر کننده پسته خام ایران به هنگ کنگ _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته خام ایرانی از جمله پسته فندقی را به کشور هنگ کنگ صادر می نماید.

صادر کننده پسته خام ایران به هنگ کنگ

صادرات پسته به هنگ کنگ به عنوان یکی از بزرگترین مقاصد صادرhتی پسته های ایزان از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد. بندر تجاری هنگ کنگ یک مرکز تجاری مهم در آسیا شناخته می شود و هر ساله حجم زیادی از پسته های ایرانی به این منطقه صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز از جمله بزرگترین شرکت های صادر کننده پسته در ایران به شمار می رود. بازرگانی شادیز انواع پسته ایرانی را با قیمت های رقابتی به هنگ کنگ و دیگر کشورهای آسیایی صادر می نماید.

صادرات پسته به هنگ کنگ

هنگ کنگ به عنوان یک بندر تجاری آزاد نقش بسیار مهمی در زمینه تجارت خشکبار در منطقه آسیا و اقیانوسیه دارد. انواع خشکبار ایرانی از جمله پسته،بادام،گردو،فندق و .. از سمت ایران به این کشور صادر می گردد.

بازار فروش پسته در هنگ کنگ یک بازار رقابتی است. چرا که علاوه بر پسته های ایرانی،پسته های آمریکایی نیز در این بازار موجود می باشد. بیشترین حجم صادرات پسته های ایرانی به بندر هنگ کنگ با هدف صادرات مجدد به دیگر کشورها مانند چین انجام می شود. دلیل صادرات پسته به چین از طریق بندر هنگ کنگ، تعرفه گمرکی کم برای ورود پسته از این بندر به سایر بنادر است.

انواع پسته خام صادراتی

صادرات پسته به هنگ کنگ به دلیل رقابتی بودن قیمت و تمایل به قیمت پایین تر بصورت خام انجام می شود. انواع پسته های صادراتی ایران به این بندر صادر می گردد اما بیشترین نوع پسته صادراتی به هنگ کنگ مربوط به پسته فندقی خام است.

چرا تجار ایرانی برای صادرات پسته به هنگ کنگ از پسته خام استفاده می کنند؟

قیمت پایین تر

تعرفه گمرکی کمتر

هزینه حمل و نقل کمتر

نگهداری آسان و زمان ماندگاری طولانی تر

و..

صادرات پسته به هنگ کنگ بیشتر به صورت فله انجام می شود زیرا قیمت پایین تری دارد.

فروش پسته در هنگ کنگ

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته خام ایرانی را بصورت مستقیم و با قیمت مناسبتر به کشورهای مختلف آسیایی از جمله چین و هنگ کنگ صادر می نماید.خریداران محترم می توانند انواع پسته خام ایرانی را در هر تناژی و با قیمت ارزانتر از این مجموعه درخواست نمایند.

هم اکنون جهت خرید و صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

پسته خام ایرانصادر کننده پسته ایران به هنگ کنگصادر کننده پسته خامصادر کننده پسته خام ایران به هنگ کنگصادر کننده پسته خام به هنگ کنگصادرکننده پسته به هنگ کنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *