صادرات بادام سنگی ایرانی با قیمت فوق العاده _ شرکت شادیز

صادرات بادام سنگی ایرانی با قیمت فوق العاده

صادرات بادام سنگی ایرانی با قیمت فوق العاده _ شرکت شادیز بادام سنگی درجه یک ایرانی را با قیمت مناسب به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.

صادرات بادام سنگی ایرانی با قیمت فوق العاده

بادام سنگی از محصولاتی است که به دلیل داشتن کیفیت عالی و قیمت مناسب می توان بر روی صادرات و سودآوری آن فعالیت کرد. قیمت و کیفیت مناسب دو پارامتر مهم برای صادرات محصول است که بادام سنگی هر دو ویژگی را دارا می باشد.هر چه این دو پارامتر در کنار یکدیگر متناسب در نظر گرفته شود کار صادرات بادام آسانتر خواهد بود.

بادام سنگی از معروفترین انواع بادام تولید شده در ایران است. این بادام پوست بسیار مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود. مغز این بادام طعم شیرین،روغن فراوان و خواص تغذیه ای و درمانی بسیاری دارد. این ویژگی ها در کنار قیمت مناسب، سبب افزایش تقاضا برای خرید این محصول شده است.

بادام سنگی به دلیل سازگار بودن و نیاز آبی کم در مناطق مختلف ایران از جمله استان فارس،چهار محال بختیاری،کرمان،اصفهان و .. کشت می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. بیشترین حجم صادرات بادام سنگی به کشورهای مجاور و همسایه ایران مانند ترکیه،افغانستان،پاکستان و .. انجام می شود.

قیمت بادام سنگی

قیمت بادام سنگی با توجه به موارد مختلفی مانند درشتی و ریزی بادام،درصد و کیفیت مغز،تازگی و حجم خرید آن محاسبه می گردد. قیمت خرید بادام در فصل برداشت محصول یعنی تابستان بسیار مناسب است به همین دلیل میزان تقاضای آن در این بازه زمانی افزایش پیدا می کند.

شرکت بازرگانی شادیز در حوزه فروش و صادرات بادام درختی از جمله بادام سنگی،بادام مامایی و.. به کشورهای مختلف خارجی فعالیت می نماید. مشتریان عزیز می توانند محصولات مورد نیاز خود را بصورت مستقیم و با قیمت مناسب از این مجموعه خریداری نمایند.قیمت انواع بادام به صورت به روز رسانی شده توسط شرکت شادیز اعلام می شود.

هم اکنون جهت سفارش محصول و دریافت قیمت های روز با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام سنگی

صادرات بادام سنگی ایرانصادرات بادام سنگی ایرانیصادرات بادام سنگی ایرانی با قیمت فوق العادهصادرات بادام سنگی با قیمت فوق العادهقیمت بادام سنگی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *