مرکز خرید پسته احمد آقایی _ شرکت بازرگانی شادیز

مرکز خرید پسته احمد آقایی

مرکز خرید پسته احمد آقایی _ شرکت بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی درجه یک ایرانی را بصورت عمده و با قیمت رقابتی به خریداران عرضه می نماید.

مرکز خرید پسته احمد آقایی

شرکت بازرگانی شادیز یکی از بزرگترین مراکز خرید،فروش و صادرت پسته احمد آقایی در کشور به شمار می آید. انس های مختلف پسته احمد آقایی در حجم های عمده و تناژی را می توانید با قیمت های فوق العاده از این مرکز خریداری نمایید.

مشخصات پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی مانند پسته اکبری و بادامی جزو ارقام بادامی محسوب می شود و شکلی کشیده و زیبا دارد. پسته احمد آقایی به عنوان محبوب ترین پسته تولید شده در ایران از میزان تقاضای بالایی در بین خریداران برخوردار می باشد. این پسته با توجه به ظاهر زیبا،طعم لذیذ و قیمت مناسبی که دارد از آن برای صادرات به کشورهای خارجی و فروش در بازارهای داخلی استفاده می شود.

پسته احمد آقایی با نام تجاری long در بازارهای جهانی شناخته می شود. پوست استخوانی این پسته دارای رنگ سفید شفاف و مغز آن قرمزرنگ و به اصطلاح ماتیکی است. که سبب بازار پسندی هر چه بیشتر آن شده است. مغز پسته احمد آقایی طعم عالی و ظاهر زیبایی دارد و با نام مغز پسته گلدار نیز شناخته می شود. از مغز پسته احمد آقایی به دلیل کشیدگی مناسب برای تولید خلال پسته نیز استفاده می شود.

صادرات پسته احمد آقایی

این محصول در مناطق مختلف ایران مانند کرمان،رفسنجان،دامغان،فارس و خراسان تولید می گردد. قیمت پسته احمد آقایی درجه یک از پسته فندقی بیشتر و از پسته اکبری پایین تر است. پسته احمد آقایی بهترین انتخاب برای مشتریانی که به دنبال خرید پسته با کیفیت و با قیمت مناسب هستند، می باشد.

پسته احمد آقایی بصورت های مختلف خندان،آب خندان،دهن بست و مغز پسته  به کشورهای متعدد نظیر ترکیه،هند،کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می گردد.

فروش پسته احمد آقایی در بازرگانی شادیز

مرکز بازرگانی شادیز با دارا بودن سابقه طولانی در این صنعت و صادرت پسته احمد آقایی و سایر انواع پسته به کشورهای خارجی،یکی از بزرگترین تامین کنندگان پسته در ایران می باشد.فروش پسته احمد آقایی در این مجموعه در تناژهای بالا انجام می شود.

جهت خرید پسته احمد آقایی با بهترین کیفیت و قیمت و در بسته بندی های مختلف با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

مرکز خرید پسته احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *