مغز پسته احمد آقایی گلدار _ شرکت بازرگانی شادیز

مغز پسته احمد آقایی گلدار

مغز پسته احمد آقایی گلدار _ شرکت بازرگانی شادیز مغز پسته احمد آقایی درجه یک و تازه را به صورت عمده و بدون واسطه با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

مغز پسته احمد آقایی گلدار

پسته احمد آقایی یکی از محبوب ترین انواع پسته های تولید شده در ایران است  پسته احمد آقایی جزو ارقام بادامی است و شکلی کشیده دارد مغز پسته احمد آقایی جزء مرغوبترین و بهترین مغزهای پسته است مغز پسته احمد آقایی از نظر طعم،رنگ و کیفیت هم چنین کشیدگی بسیار مرغوب می باشد.

مغز پسته احمد آقایی رنگ قرمز و بسیار خاصی دارد مغز پسته احمد آقایی گلدار از جمله مغزهای پر طرفدار و گزینه مناسبی برای صادرات به کشورهای خارجی می باشد این نوع مغز پسته رنگ سبز و یک گل قرمز رنگ بر روی پوست آن وجود دارد هر چه قرمزی گل آن بیشتر باشد مغز پسته مرغوب تر است و قیمت بالاتری دارد.

پسته احمد آقایی در  رفسنجان،فارس و یزد به صورت عمده تولید می گردد پسته احمد آقایی تولید شده در این مناطق از کیفیت و میزان تقاضای بالایی برخوردار می باشد از مغز پسته احمد آقایی به صورت خام،شور و بو داده در آجیل و به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود از مغز پسته احمد آقایی به صورت های مختلف در صنایع شیرینی پزی،شکلات سازی و .. استفاده می شود.مغز پسته گلدار به کشورهای متعدد نظیر هند،امارات،قطر،عراق،عمان،چین و کشورهای اروپایی صادر می گردد.

مغز پسته احمد آقایی به همراه مغز پسته زرندی از مرغوب ترین انواع مغز پسته در ایران می باشند و همواره متقاضیان بسیاری از داخل کشور و از سوی کشورهای خارجی دارند.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع مغز پسته احمد آقایی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

مغز پسته احمد آقاییمغز پسته احمد آقایی گلدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *