فروش پسته اکبری اعلا رفسنجان _ بازرگانی شادیز

فروش پسته اکبری اعلا رفسنجان

فروش پسته اکبری اعلا رفسنجان _ بازرگانی شادیز پسته اکبری لوکس و اعلای رفسنجان را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

فروش پسته اکبری اعلا رفسنجان

پسته اکبری لوکس ترین و بهترین پسته تولید شده در رفسنجان و در ایران است و میزان خرید و فروش هم چنین صادرات پر رونقی دارد پسته اکبری جزو ارقام بادامی است و ظاهری کشیده و بلند دارد پسته اکبری لوکس ترین پسته تولید شده در ایران است و از نظر اقتصادی بالاترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد.

پسته اکبری علاوه بر کشیدگی طعم بسیار خوب و درجه خندانی بسیار بالایی دارد پسته اکبری در دو نوع یک بر چاک و دو بر چاک در بازارهای کشور موجود می باشد نوع دو بر چاک آن بسیار مرغوب است و قیمت بالاتری دارد. پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است انس پسته اکبری پایین است که نشان دهنده درشتی آن می باشد.از پسته اکبری به دلیل درشتی و خندانی در انواع آجیل و برای مصارف مغز پسته از آن استفاده می شود.

پسته اکبری علاوه بر رفسنجان در یزد،دامغان و خراسان نیز تولید می گردد پسته اکبری رفسنجان با توجه به آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار است پسته اکبری رفسنجان به صورت خام و یا فرآوری شده به کشورهای مختلف خارجی مانند کشورهای عربی و اروپایی صادر می گردد.

مجموعه بازرگانی شادیز مرغوب ترین و خوش طعم ترین انواع پسته اکبری را به صورت خام و مستقیم از تولید کننده به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری اعلا رفسنجانفروش پسته اکبری اعلافروش پسته اکبری رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *