گردو مرغوب فارس _ شرکت آجیل و خشکبار شادیز

گردو مرغوب فارس

گردو مرغوب فارس _ شرکت آجیل و خشکبار شادیز انواع گردوی مرغوب استان فارس را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

گردو مرغوب فارس

گردوی فارس از گذشته های دور تا به امروز به دلیل طعم خاص و لذیذ هم چنین چربی فراوان در بین مردم شهرت دارد استان فارس با توجه به آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب محیط مناسبی برای کشت و پرورش گردو در ایران است .انواع مختلف گردو پوست کاغذی ،گردو نوک کلاغی،گردو سوزنی،گردو محلی و گردو سنگی با درجه کیفی بالا و به صورت عمده در مناطق مختلف این استان تولید می گردد.

شهرهای بوانات،اقلید،داراب،نی ریز،سپیدان،شیراز و استهبان از قطب های تولید کننده گردو در این استان می باشند فارس با تولید بیش از ۲۵ درصد از گردوی مصرفی کشور بزرگ ترین قطب تولید کننده گردو در کشور است و به عنوان مرغوبترین گردوی ایرانی همواره از میزان خرید و فروش بالایی برخوردار است.

گردوهای تولید شده در فارس چه به صورت مغز و چه با پوست به بازارهای داخلی و کشورهای متعدد خارجی صادر می گردد. گردو مهم ترین محصول کشاورزی استان فارس است و تولید آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

گردو میوه ارزشمند است که خواص تغذیه ای و درمانی بسیار فراوانی دارد از گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،درمانی ،بهداشتی و آرایشی استفاده می شود مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می کند. مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است البته چربی آن از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول بد خون می شود.

خریداران عزیز می توانند محصول مورد نیاز خود را از این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه فرمایند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

گردو فارسگردو مرغوبگردو مرغوب فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *