فروش بادام عمده درختی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش بادام عمده درختی

فروش بادام عمده درختی _ شرکت خشکبار شادیز انواع بادام درختی مرغوب ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

فروش بادام عمده درختی

بادام درختی از پر طرفدار ترین انواع خشکبار است بادام میوه ای دو پوسته ای است یک پوست سبز و کرکی مانند که به تدریج خشک می شود و یک پوست چوبی که مغز بادام درون آن قرار دارد.

کشور ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان بادام درختی در جهان است انواع مختلف بادام درختی شامل بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی به صورت عمده در مناطق مختلف کشور تولید می گردد هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند و به صورت با پوست و بدون پوست در بازار خرید و فروش می شود درخت بادام سازگاری خوبی با گرمی هوا دارد و در مناطق گرمسیری و نیمه خشک به خوبی رشد می کند. بیشترین سطح زیر کشت بادام در ایران متعلق به استان چهار محال بختیاری،فارس و اصفهان است.

مغز بادام حاوی انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها و دندان ها ،پیشگیری از پوکی استخوان،تقویت معده و سیستم گوارشی،بهبود عملکرد مغز،پیشگیری از آلزایمر و تقویت قوای جنسی می شود.

از مغز بادام به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی ،بهداشتی و تولید مواد شوینده مانند صابون استفاده می شود.

مجموعه خشکبار شادیز انواع بادام درختی درجه یک ایرانی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام درختی عمدهبادام عمده درختیفروش بادام درختیفروش بادام عمدهفروش بادام عمده درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *