بادام درختی فروش عمده _ شرکت خشکبار شادیز

بادام درختی فروش عمده

بادام درختی فروش عمده _ شرکت خشکبار شادیز انواع بادام درختی درجه یک ایرانی را به صورت عمده و دست اول در سراسر ایران به فروش می رساند.

بادام درختی فروش عمده

بادام یکی از محبوب ترین میوه های درختی در بین خریداران و مصرف کنندگان است بادام های درختی انواع مختلفی دارند که عبارتند از : بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی. هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارد و به صورت مغز و با پوست در بازار خرید و فروش می شود.

بادام میوه ای دو پوسته ای است یک پوست سبز و کرکی مانند که به تدریج خشک می شود و یک پوست چوبی و سخت که مغز بادام در آن جای دارد. مغز بادام خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد بادام منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به سلامت و تقویت هر چه بیشتر بدن کمک می کند.

مغز بادام چربی فراوانی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است و به کاهش کلسترول خون کمک می کند مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها و دندان ها،تقویت حافظه،تقویت سیستم ایمنی بدن،افزایش نیروی جنسی و پیشگیری از پوکی استخوان،آلزایمر،دیابت،چاقی و سرطان می شود.

قیمت بادام درختی

بادام درختی به دلیل مصرف بالا بیشتر به صورت عمده خرید و فروش می شود از طرفی خرید عمده بادام درختی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از خرید آن به صورت جزئی است. قیمت بادام با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز،سایز و هم چنین تازگی آن محاسبه می گردد. هر چه بادام خوش طعم تر،درشت تر و  درصد مغز بالاتری داشته باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

مشتریان عزیز می توانند انواع بادام درختی را در این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آأرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام درختی عمدهبادام درختی فروش عمدهفروش بادام درختیفروش عمده بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *