فروش انواع گردو ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش انواع گردو ایرانی

فروش انواع گردو ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی مرغوب ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

فروش انواع گردو ایرانی

کشور ایران یکی از بزرگ ترین کشورهای تولید کننده گردو در دنیا است. انواع مختلف گردو در نقاط مختلف ایران با درجه کیفی بسیار بالا تولید می گردد. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند به همین دلیل میزان عرضه و تقاضای بالایی دارند.

انواع گردوی ایرانی عبارتند از:گردو سنگی،گردو پوست کاغذی،گردو نوک کلاغی،گردو سوزنی،گردو خوشه ای و گردو ماکویی. هر یک از انواع گردو خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارد و به صورت مغز و با پوست در بازار معامله می شود.

گردو از درختان مرتفع و گسترده است که ارتفاع آن به ۲۰ متر نیز می رسد. درخت گردو در مناطق معتدل و نیمه معتدل کوهستانی رشد می کند. بیشترین حجم از گردوهای ایرانی در استان های فارس،کرمان،همدان،خراسان،آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و.. تولید می گردد.

خواص دارویی و درمانی گردو

گردو میوه ای بسیار ارزشمند است که به دلیل دارا بودن مواد مغذی و املاح معدنی فراوان از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا بیشترین میزان چربی مفید امگا۳ را در بین مواد خوراکی دارا می باشد امگا۳ به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک زیادی می کند.

مغز گردو چربی بسیار بالایی دارد البته چربی آن از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند مصرف گردو سبب سلامت قلب،تقویت حافظه،تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از دیابت،فشار خون،بیماری های قلبی و سرطان می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع گردو از نقاط مختلف ایران را به صورت مستقیم از باغدار به خریداران عزیز ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط باما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

انواع گردو ایرانیفروش انواع گردوفروش انواع گردو ایرانیفروش گردو ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *