پسته کله قوچی خندان رفسنجان _ بازرگانی خشکبار شادیز

پسته کله قوچی خندان رفسنجان

پسته کله قوچی خندان رفسنجان _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته کله قوچی مرغوب و خندان رفسنجان را به صورت مستقیم از باغدار به فروش می رساند.

پسته کله قوچی خندان رفسنجان

پسته کله قوچی مرغوب و درجه یک به پسته کاملا خندان و بدون دهن بست می گویند. پسته های خندان  و دهن باز معمولا قیمت بالاتری نسبت به پسته های آب خندان و دهن بست دارند.

پسته کله قوچی یکی از لوکس ترین و درشت ترین پسته های ایرانی است که از آن جهت استفاده در آجیل و برای صادرات استفاده می شود. شکل ظاهری این پسته گرد و کروی است. پوست استخوانی پسته کله قوچی روشن و مغز آن قرمز رنگ است. پسته کله قوچی هم چنبن یکی از خوش طعم ترین پسته های ایرانی است. انس پسته کله قوچی پایین است که نشانگر درشتی آن می باشد.

بیشترین حجم از پسته کله قوچی در شهرستان رفسنجان واقع در استان کرمان تولید می گردد و مرغوب ترین پسته کله قوچی نیز به رفسنجان تعلق دارد. پسته کله قوچی رفسنجان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس که از کشورهای کیفیت محور هستند صادر می گردد.

از پسته کله قوچی به دلیل خندانی و درشتی بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود.قیمت پسته کله قوچی از پسته فندقی بالاتر و از پسته اکبری کمتر است.انس ۲۲ پسته کله قوچی بسیار درشت و مشتری پسند است.

شرکت بازرگانی شادیز انس های مختلف پسته کله قوچی درجه یک و خندان  را به صورت دست اول و بدون واسطه در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

پسته خندان رفسنجانپسته کله قوچی خندانپسته کله قوچی خندان رفسنجانپسته کله قوچی رفستجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *