پسته دهن بست احمد آقایی _ شرکت خشکبار شادیز

پسته دهن بست احمد آقایی

پسته دهن بست احمد آقایی _ شرکت خشکبار شادیز انواع پسته احمد آقایی را به فروش می رساند. پسته دهن بست یکی از انواع پسته احمد آقایی است.

پسته دهن بست احمد آقایی

پسته دهان بست یکی از محصولات حاصل از فرآوری پسته خندان است . از پسته های دهان بست برای مصارف مغز پسته استفاده می شود. دهان بست احمد آقایی یکی از پر فروش ترین انواع پسته در ایران است. پسته احمد آقایی از ارقام بادامی است و ظاهری بلند و کشیده دارد.

از مغز پسته دهان بست احمد آقایی در انواع آجیل،برای تهیه خلال پسته و در صنایع شیرینی پزی و .. استفاده می شود. همانطور که می دانید پسته های ایرانی به داشتن آفلا توکسین معروف هستند اما پسته های دهان بست به دلیل بسته بودن پوست استخوانی آنها فاقد آفلا توکسین می باشند از این رو گزینه مناسبی برای صادرات به کشورهایی هستند که نسبت به گواهی سلامت آفلا توکسین سختگیر isjkn.

قیمت پسته دهان بست بر حسب گرم مغز پسته در ۱۰۰ گرم پسته دهان بست تعیین می گردد هر چه گرم مغز آن بالاتر باشد قیمت بالاتری دارد .پسته دهان بست احمد آقایی گرم مغز خوب و قیمت بسیار مناسبی دارد. پسته دهان بست به پسته هایی می گویند که پوست استخوانی آن ها بر روی درخت شکافته نشده است از این محصول برای آب خندان پسته و مصارف مغز پسته استفاده می شود و اغلب با مغز پسته ۵۰ درصد به بازار عرضه می گردد.

فروش عمده انواع پسته دهان بست با قیمت مناسب و پایین تر از پسته خندان در این مجموعه صورت می پذیرد.

هم اکنون جهت سفارش محصول و اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آأرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی دهن بستپسته دهن بستپسته دهن بست احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *