قیمت مغز بادام مامایی صادراتی _ بازرگانی خشکبار شادیز

قیمت مغز بادام مامایی صادراتی

قیمت مغز بادام مامایی صادراتی _ بازرگانی خشکبار شادیز مغز بادام مامایی درجه یک و تازه صادراتی را به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

قیمت مغز بادام مامایی صادراتی

مغز بادام مامایی یکی از بهترین و پر فروش ترین انواع مغز بادام در کشور است.مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد و از آن بیشتر جهت صادرات به کشورهای خارجی از جمله هند،ترکیه و روسیه استفاده می شود.

مغز بادام مامایی درجه بندی های مختلف و هم چنین قیمت های متفاوتی دارد. قیمت مغز بادام مامایی با توجه به کیفیت و سایز آن محاسبه می گردد. سایز بادام را بدین گونه محاسبه می کنند که میزان صد گرم از مغز بادام را جدا کرده و سپس شمارش می کنند تعداد مغز بادام در صد گرم را سایز بادام می گویند. هر چه تعداد مغز بادام در صد گرم کمتر باشد یعنی مغز بادام درشت تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.مغز بادام مامایی بیشتر در دانه های درشت که معمولا از هشتاد دانه تا صد و بیست دانه است برای صادرات استفاده می شود.

مغز بادام مامایی بالاترین قیمت را در بین انواع مغز بادام دارا می باشد به همین دلیل مصرف داخلی بسیار کمی دارد و بیشتر به کشورهای خارجی صادر می گردد.

بادام مامایی به صورت عمده در استان چهارمحال بختیاری و در مناطق حاشیه زاینده رود تولید می گردد. این بادام مهم ترین بادام تجاری در ایران است. حدود ۹۰ درصد بادام مامایی کشور به صورت مغز و یا با پوست به کشورهای متعدد صادر می گردد و درآمدهای ارزی خوبی برای کشور به همراه دارد.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی صادراتی و تازه را با مناسب ترین قیمت به خریداران و تجار گرامی ارائه می دهد.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

قیمت مغز بادام صادراتیقیمت مغز بادام ماماییقیمت مغز بادام مامایی صادراتیمغز بادام مامایی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *