خواص مختلف بادام مامایی(مامرا) _ خرید بادام ایرانی

بادام - مامایی - مفید برای سلامت قلب _ شرکت شادیز

خواص مختلف بادام مامایی(مامرا) _ خرید بادام ایرانی:شرکت تولیدی و بازرگانی تجارت پویا(شادیز)؛ شرکتی معتبر و مبتکر است که به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان انواع خشکبار و آجیل ایرانی از جمله بادام مامایی، پسته و میوه های خشک با کیفیت ایرانی شناخته می‌شود. شرکت ما بهترین نوع بادام مامایی را با بسته بندی مدرن مطابق با خواسته مشتریان عرضه و صادر می کند.

خواص مختلف بادام مامایی(مامرا) _ خرید بادام ایرانی

همه با فواید بادام آشنا هستند و تقریباً همه آنها را جزء اصلی رژیم غذایی خود قرار داده اند تا سالم بمانند و سیستم ایمنی بدن قوی داشته باشند. اما همه نمی دانند که بادام انواع مختلفی دارد و هر کدام دارای مشخصات مغذی متفاوتی نسبت به سایرین است. از جمله این انواع بادام می‌توان به بادام مامایی که به نام مامرا بادام نیز شناخته می‌شود، اشاره کرد. اگرچه ممکن است شبیه بادام های معمولی به نظر برسند، اما در مقایسه با بادام های دیگر ارزش غذایی بالاتری دارند.

اجازه دهید به شما در مورد فواید مختلف بادام مامایی و نحوه خرید آن توضیح دهیم.

بادام مامایی چیست و چه تفاوتی با بادام معمولی دارد؟

بادام مامایی چیست و چه تفاوتی با بادام معمولی دارد؟

بادام مامایی نوعی بادام ایرانی است که شکل ظاهری آن در مقایسه با بادام های معمولی متفاوت است. از نظر طعم، این بادام‌ها بسیار شیرین و تردتر از بادام‌های معمولی هستند.

یکی از ویژگی هایی که بادام مامایی را از دیگر انواع بادام متمایز می سازد ارزش غذایی بسیار بالای آن است این نوع بادام تمام ویژگی ها و خواص دیگر انواع بادام را به صورت یکجا دارا می باشد به همبن دلیل به آن بادام مامایی( به معنی مادر تمام بادام ها) می گویند.

نام «مامرا» (مورمورا در هندی) نیز برای توصیف طعم و بافت میان‌وعده‌مانند آن به‌ طور عمومی گرفته می‌شود.

خاستگاه تولید بادام مامایی استان چهارمحال بختیاری در ایران است. ایران بزرگترین تولید کننده و صادرکننده بادام مامایی است که نزدیک به ۹۰ درصد تولید جهانی را به خود اختصاص داده است. البته کشورهای دیگری مانند افغانستان و هند (منطقه کشمیر) نیز به میزان محدودی در تولید بادام مامایی فعالیت دارند. بادام یک غذای محبوب برای انسان در طول تاریخ است و امروزه بادام مامایی گران ترین نوع بادام موجود در بازار است.

بادام مامایی ایران در مقایسه با سایر همتایان خود در دیگر مناطق دنیا از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالاتری برخوردار است. بادام مامایی سرشار از چربی های مفید است و درصد مغز دوقلوی بسیار بالایی دارد، به همین دلیل نیز بادام  مامایی صادراتی ایران از قیمت بالایی برخوردار است.

تولید بادام مامایی با مامرا بادام بسیار پرهزینه و زمان بر است، زیرا تنها ۵ درصد از کل تولید بادام در جهان را تشکیل می دهد.

مواد مغذی بادام مامایی

مواد مغذی بادام مامایی

علاوه بر ارزش غذایی مشابه بادام معمولی، بادام مامایی حاوی تقریباً دو برابر مقدار روغن در مقایسه با بادام های معمولی است. اینها نوع خوبی از روغن های تک اشباع هستند که در کاهش میزان کلسترول بد در بدن و افزایش کلسترول خوب بسیار مفید هستند.

بادام مامایی سرشار از کربوهیدرات‌های پیچیده، پروتئین، آهن، فیبر و منیزیم است در حالی که حاوی ویتامین‌های ضروری مانند ویتامین B1، B2، P و E است. خوردن یک مشت بادام مامایی نیز انرژی خوبی را برای بدن شما تامین می‌کند. .

در مورد ارزش غذایی، ۱۰۰ گرم بادام مامایی حاوی ۶۰۹ کیلو کالری، ۳.۴ گرم کربوهیدرات، ۱۸ گرم پروتئین، ۵۸ گرم چربی، ۱۳ گرم فیبر غذایی، ۲.۳ گرم شکر و ۱.۵ گرم سدیم است. در مقایسه با بادام معمولی، آنها دارای فیبر غذایی و پروتئین هستند و همچنین دارای مقدار بیشتری از اسیدهای چرب امگا ۳ هستند، اما کالری و چربی آن نیز به میزان قابل توجهی بالاتر است.

خواص و فواید ویژه بادام مامایی

خواص و فواید ویژه بادام مامایی_خواص مختلف بادام مامایی(مامرا) _ خرید بادام ایرانی_ شرکت شادیز

مشخصات مغذی این خوراکی خوشمزه باعث شده است که افراد با افزودن آن به رژیم غذایی خود از فواید بادام مامایی استفاده کنند و از خواص تقویت کننده سیستم ایمنی مختلف بهره مند شوند. بیایید در مورد مزایای بادام مامایی(مامرا بادام) به تفصیل بحث کنیم.

بادام مامایی در کاهش کلسترول بسیار مفید است
احتمالاً بزرگترین عاملی که بادام مامایی را از بادام معمولی متمایز می کند این است که ۱۰۰٪ بدون کلسترول است. بادام مامایی حاوی مقدار بسیار بیشتری روغن های تک اشباع است که به کاهش کلسترول بد در بدن کمک می کند و در عین حال کلسترول سالم را نیز افزایش می دهد.

پزشکان به بیماران مبتلا به کلسترول توصیه می کنند برای رهایی از مشکلات کلسترول بالای خود، بادام مامایی را در رژیم غذایی خود بگنجانند.

عملکرد مغز را بهبود می بخشد
در خانواده های هندی، به خوبی ثابت شده است که خوردن بادام برای بهبود عملکرد سیستم عصبی و تقویت سلامت مغز شما بسیار مفید است. بادام مامایی حاوی مواد مغذی ضروری است که اعصاب عصبی شما را تسکین می دهد و عملکرد مغز و ذهن فرد را به طور کلی بهبود می بخشد.

بادام مامایی خطر ابتلا به بیماری های مختلف قلبی را کاهش می دهد و سلامت قلب را تقویت می کند
بادام مامایی در کنار کاهش کلسترول و آرام کردن سیستم عصبی دارای خواص التهابی است که در حفظ سلامت قلب و در امان ماندن آن از بیماری های قلبی مانند سکته مغزی، حمله قلبی و غیره بسیار مهم است. پزشکان به بیماران قلبی توصیه می کنند که بادام مامرا را به رژیم غذایی خود اضافه کنند. هر روز آن را بخورید تا خطر حمله قلبی را کاهش دهید.

استخوان ها و دندان ها را تقویت می کند و درد مفاصل را تسکین می دهد
بادام مامایی حاوی مقدار زیادی ویتامین E و فسفر است که برای تقویت استخوان ها و دندان ها ضروری است. این عوامل مغذی برای خلاص شدن از شر درد مفاصل نیز مفید هستند. به افراد مبتلا به درد مفاصل توصیه می شود که بادام مامرا را به رژیم غذایی خود اضافه کنند و استخوان های خود را تقویت کنند.

به رشد عضلات و مدیریت وزن کمک می کند
بادام مامایی منبعی غنی از پروتئین گیاهی است که هر علاقه‌مند به ورزشگاه می‌تواند به رژیم غذایی خود اضافه کند تا به رشد عضلات کمک کند.

بادام مامایی سیستم گوارش را بهبود می بخشد
خوردن بادام مامایی هر روز از آنجایی که سرشار از فیبر است، می تواند در بهبود سیستم گوارشی فرد موثر باشد و در نتیجه حرکات روده را نرم تر کند.

خوردن بادام مامایی برای زن باردار و نوزادش بسیار مفید است
در دوران بارداری، بسیار مهم است که مادر آینده تمام مواد مغذی ضروری را دریافت کند که او را سالم نگه می‌دارد، بدون اینکه هیچ گونه عوارض جانبی برای کودکش داشته باشد. بادام مامایی چیزی است که پزشکان توصیه می کنند زیرا فاکتورهای مغذی آن به زنان باردار مزایای تقویتی سالمی از حفظ سلامت استخوان ها تا درمان یبوست می دهد. مطالعات همچنین نشان داده اند که خوردن بادام مامایی در دوران بارداری می تواند منجر به کاهش خطر ابتلا به آلرژی به آجیل در نوزادان شود. خوردن بادام مامایی به نوزادانی که با رشد موهای سالم تری متولد می شوند نیز کمک می کند.

موارد زیر نیز از دیگر ویژگی های شگفت انگیز بادام مامایی (مامرا) است:

  • سطح فشار خون بالا را کاهش می دهد.
  • بادام مامایی به شما کمک می کند پوستی درخشان داشته باشید.
  • بادام مامایی برای تقویت ایمنی کلی بدن مفید است.

بهترین راه برای خوردن بادام مامایی چیست؟

بهترین راه برای خوردن بادام مامایی این است که آن را در یک ظرف آب خیس کنید. می توانید آنها را یک شب خیس کنید و صبح با معده خالی بخورید.

خرید بادام مامایی از شرکت شادیز

خرید بادام مامایی از شرکت شادیز_ خواص مختلف بادام مامایی(مامرا) _ خرید بادام ایرانی_ شرکت شادیز

بادام مامایی ایرانی خواص فوق العاده ای دارد. شاید مهم ترین علت استفاده از این محصول خواص فوق العاده آن می باشد. خواص بادام مامایی موجب رونق فروش و صادرات آن شده است.

این خواص توجه کشور های زیادی را به خود جلب کرده است. از این کشور ها به موارد زیر می توان اشاره کرد.

  • کشور هند
  • کشور های عربی حوزه خلیج فارس
  • همسایگان ایران
  • برخی کشور های اروپایی
  • مناطقی در قاره آمریکا 

جالب است بدانید که تقاضای فزاینده برای بادام مامایی ایران در سراسر جهان احتمالاً باعث رشد این صنعت خواهد شد. در مجموع با توجه به تقاضای بالای بادام مامایی، این صنعت رشد چشمگیر و قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

شرکت تولیدی و بازرگانی تجارت پویا(شادیز)؛ شرکتی معتبر و مبتکر است که به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان انواع خشکبار و آجیل ایرانی از جمله بادام مامایی، پسته و میوه های خشک با کیفیت ایرانی شناخته می‌شود. شرکت ما بهترین نوع بادام مامایی را با بسته بندی مدرن مطابق با خواسته مشتریان عرضه و صادر می کند.

چه به دنبال تامین میوه خشک خود باشید، چه بخواهید از بادام مامایی های مرغوب ما برای بهبود کسب و کار خود نمونه بگیرید، ما تنها جایی برای خرید آجیل و خشکبار عمده با تایید کیفیت و قوام هستیم و مقرون به صرفه بودن برای ما در اولویت است.

تیم بازرگانی شادیز با تکیه بر تجربیات خود در حوزه تولید و صادرات آجیل و خشکبار ایرانی، آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز در سراسر جهان می باشد.

اگر به هر یک از انواع محصولاتی که در کاتالوگ ما می بینید علاقه دارید،می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت بادام مامایی ایرانی

قیمت بادام مامایی ایرانی_خواص مختلف بادام مامایی(مامرا) _ خرید بادام ایرانی_ شرکت شادیز

قیمت پارامتری بسیار مهم در بازار های عمده فروشی می باشد. قیمت و کیفیت بادام مامایی با توجه به پارامتر های مختلفی تعیین می شود. در زیر به برخی از این پارامتر ها اشاره شده است:

  • سایز 
  • رنگ 
  • درصد شکستگی
  • سطح سلامت و بهداشت محصول

با توجه به این معیار ها، بادام ها در ۶ تا ۸ گرید مختلف طبقه بندی می شوند. این گرید بندی موجب سهولت در خرید شده است. بادام های با سایز درشت در دسته بادام های آجیلی قرار می گیرند. در حالی که بادام های ریز با نام بادام های پودری و دارویی شناخته می شوند که از آن ها در صنایع مختلف دارویی، آرایشی، بهداشتی و تولیدی استفاده می شود.

برای خرید بادام مامایی، مشاوره، و دریافت قیمت روز می توانید با مشاورین مجموعه بازرگانی شادیز در ارتباط باشید.

⇐ تماس با ما

 

آجیل و خشکباربادامبادام مامایی

آجیل و خشکبار شادیزارزش غذایی بادام ماماییانواع بادام ایرانیبادام ایرانیبادام شادیزبادام شهرکردبادام مامایی ارگانیکبادام مامایی چیستبادام مامایی شادیزبادام مامایی صادراتیبادام مامرا ایرانیبازار بادام مامایی ایرانتامین کننده بادام ایرانیتامین کننده بادام ماماییتشخیص بادام ماماییتولید کننده بادام ایرانیتولید کننده بادام ماماییتولید و صادرات بادامخرید انواع بادامخرید بادامخرید بادام ارگانیکخرید بادام ایرانیخرید بادام با کیفیتخرید بادام درختیخرید بادام زمینیخرید بادام شادیزخرید بادام صادراتیخرید بادام ماماییخرید بادام مامایی سامانخرید عمده بادام ماماییخرید مغز بادامخرید مغز بادام ماماییخرید و فروش بادامخرید و فروش بادام ایرانیخرید و فروش بادام ماماییخواص بادامخواص بادام برای لاغریخواص بادام چیست؟خواص بادام خامخواص بادام ماماییخواص دارویی بادام ماماییخواص و فواید بادام ماماییشرکت صادرات بادام ماماییصادرات بادام به هندصادرات بادام ماماییصادرکننده آجیل و خشکبارصادرکننده بادامعرضه کننده بادام ماماییفروش عمده بادام ماماییفواید بادامفواید بادام ماماییفواید بادام مامایی برای سلامتیقیمت بادام ایرانیقیمت بادام ماماییقیمت بادام مامایی ایرانیقیمت بادام مامایی در هندقیمت بادام مامایی سامانقیمت بادام مامایی1401قیمت مغز باداملیست قیمت باداملیست قیمت بادام ماماییمرکز خرید باداممرکز خرید بادام مامایی ایرانیمشخصات بادام ماماییمغز بادام مامایی صادراتیمواد مغذی باداممواد مغذی بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *