شرکت صادرکننده انواع کشمش ایرانی

شرکت صادرکننده انواع کشمش ایرانی_ شرکت شادیز

شرکت صادرکننده انواع کشمش ایرانی _ شرکت تجارت پویا(شادیز) یکی از صادر کنندگان معتبر خشکبار و میوه های خشک ایرانی به ویژه انواع کشمش در ایران است.

شرکت صادرکننده انواع کشمش ایرانی

شرکت شادیز یکی از صادر کنندگان معتبر خشکبار و میوه های خشک ایرانی به ویژه انواع کشمش در ایران است. کشمش های ارائه شده توسط ما از انگور های مرغوب ایرانی تهیه می شود. علاوه بر این، برای حفظ طعم و مواد مغذی ، این کشمش ها تحت فرآوری با مواد مناسب قرار می گیرند.

از این کشمش ها در تهیه محصولات غذایی مختلف استفاده می شود و می توان آن را به صورت خام مصرف کرد. علاوه بر این، از آنها در آشپزی، پخت و پز همچنین تهیه کیک، نان، بیسکوییت و  … استفاده می شود. کشمش مواد مغذی بیشتری نسبت به انگور دارد. وقتی انگور برای تولید کشمش کم آب می شود، مواد مغذی غلیظ تر می شوند و یک مشت کشمش را به یک میان وعده غنی از ویتامین های B، آهن و پتاسیم تبدیل می کند.

ما می توانیم انواع کشمش سلطانا را ارائه دهیم که عمدتاً در کیک ها، نان ها و بیسکویت های سنتی استفاده می شود. مویز برای پخت نان های گرم و پخت و پز استفاده می شود. . کشمش تیره برای پخت و پز، سالاد و دسر محبوبیت زیادی دارد. کشمش طلایی در هر جایی که کشمش رنگ روشن مطلوب باشد استفاده می شود.

به طور کلی محصولات ما انواع زیر را شامل می شود:

زرد طلایی / کشمش تیره /کشمش (ملایری)/ کشمش مخلوط / کشمش سبز / کشمش سلطانی / کشمش قهوه ای

هر یک از انواع کشمش بازار خاص و ویژه خود را دارد. به همین دلیل شرکت بازرگانی شادیز به عنوان صادر کننده کشمش ابتدا با بررسی بازار کشور مقصد، بهترین نوع این محصول را انتخاب می نماید.در این مجموعه کلیه فرآیند های آماده سازی محصول شامل تولید،سورت، فرآوری، بسته بندی و.. انجام می شود.

ما هر دو نوع کشمش ارگانیک و معمولی را در بسته بندی های عمده و بسته بندی های کوچک به مشتریان خود در سراسر جهان ارائه می دهیم. محصولات ما دارای گواهی های BRC،IFS،ISO22000،KOSHER و HALAL همچنین گواهی EU-organic برای محصولات ارگانیک می باشد.

تولید کنندگان کشمش در ایران

تولید کنندگان کشمش در ایران_

شهرهای زیر به ترتیب بزرگترین تولیدکنندگان انواع کشمش در ایران به شمار می روند.

  • کاشمر رتبه اول تولید انگور و کشمش سبز در ایران
  • ملایر رتبه اول تولید انگور و کشمش طلایی و سلطانا در ایران
  • ملکان و بناب رتبه دوم تولید انگور و کشمش طلایی و تیزابی(سلطانا) در ایران
  • تاکستان رتبه سوم تولید انگور و کشمش آفتابی در ایران
  • زنجان رتبه چهارم تولید انگور و کشمش طلایی و سلطانا در ایران
  • قوچان رتبه پنجم تولید انگور و کشمش طلایی و آفتابی در ایران

شرکت های تولید کننده کشمش نیز اکثرا در شهرهای فوق فعال هستند.این واحد های صنعتی و یا کارگاهی انواع کشمش را خشک و فرآوری می نمایند.

شرکت شادیز یکی از فعالان عرصه تولید، فرآوری و سورت انواع کشمش در مناطق مختلف ایران می باشد.

لیست قیمت شرکت های صادر کننده کشمش

لیست قیمت شرکت های صادر کننده کشمش

کیفیت و قیمت همیشه دو پارامتر اصلی برای خرید عمده هستند.

اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که به هیچ وجه نباید کیفیت را فدای قیمت کرد.محصول با کیفیت و درجه یک همیشه مشتری خود را دارد.
اما محصولاتی که کیفیت لازم را ندارند در بسیاری از بازارها به سختی به فروش می رسند.

از طرفی نباید به گونه ای باشد که قیمت کشمش از حالت عادی خارج شود و دیگر نتواند در بازار رقابت کند.

برای دریافت لیست قیمت روز محصولات کشمش شادیز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.قیمت روز محصولات توسط کارشناسان ما به صورت هفتگی به روز رسانی می شود و در اختیار خریداران قرار می گیرد.

اما توجه داشته باشید که نوع محصول، نوع بسته بندی، میزان رطوبت و پارامترهای زیادی بر قیمت محصول تاثیر می گذارد.

برای خرید و دریافت لیست قیمت انواع کشمش با واحد فروش شرکت شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

 

 

آجیل و خشکبارکشمش

انواع کشمش ایرانانواع کشمش ایرانیتامین کننده کشمش در ایرانتولید کنندگان کشمش در ایرانتولید کننده کشمش با کیفیتتولید و صادرات کشمشخرید آنلاین کشمشخرید عمده کشمشخرید کشمش آفتابیخرید کشمش ارگانیکخرید کشمش ایرانیخرید کشمش تیزابیخرید کشمش سلطاناخرید کشمش صادراتیخرید کشمش طلاییخرید کشمش کاشمرخرید کشمش ملایرخرید کشمش ملکانشرکت آجیل و خشکبار شادیزشرکت صادرات کشمششرکت صادرکننده کشمششرکت صادرکننده کشمش در ایرانشرکت کشمش ایرانیشرکت های صادر کننده کشمشصادرکنندگان خشکبار و میوه خشکصادرکنندگان کشمشصادرکننده کشمش ارگانیکصادرکننده کشمش ایرانیصادرکننده کشمش طلاییصادرکننده کشمش و خشکبارعرضه عمده کشمش ایرانیعرضه کننده کشمش ایرانیفروش عمده کشمش ایرانیقیمت کشمشقیمت کشمش ایرانیقیمت کشمش در ایرانکارخانه کشمش شادیزکشمش ارگانیک ایرانیکشمش ایرانیکشمش سلطانیکشمش صادراتی شادیزکشمش مخلوطلیست قیمت کشمشمرکز خرید کشمش صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *