تولید عمده پسته رفسنجان – عرضه پسته ایرانی

مرکز عرضه پسته با کیفیت ایرانی_ شرکت شادیز

تولید عمده پسته رفسنجان – عرضه پسته ایرانی:گروه بازرگانی شادیز به عنوان یکی از مجموعه های تجاری عرضه کننده پسته رفسنجان آماده ارائه بهترین پسته این شهر برای خریداران در سراسر دنیا می باشد.

تولید عمده پسته رفسنجان – عرضه پسته ایرانی

رفسنجان بزرگترین تولید کننده پسته در ایران است و کیفیت پسته تولید شده در این شهر بسیار بالا و منحصر به فرد است. به همین دلیل پسته تولید شده در این شهر در بازارهای جهانی بسیار محبوب است.

پسته رفسنجان پسته سنتی ایران است. به دلیل آب و هوای ایده آل و شرایط خاکی عالی، این پسته ها بسیار خوش طعم بوده و همچنین ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. در این منطقه کارخانه های زیادی در زمینه تولید و فرآوری پسته فعال هستند. با توجه به حجم بالای تولید در رفسنجان، پسته با قیمت های بسیار مناسب عرضه می شود.

گروه خشکبار شادیز تولید کننده پسته و فرآورده های پسته در رفسنجان می باشد. کارخانه تولید و فرآوری پسته شادیز و انبارهای متعدد آن در رفسنجان همه ساله حجم زیادی از محصولات خود را صرف بازارهای صادراتی می کنند.

جهت خرید انواع پسته رفسنجان می توانید با واحد فروش و صادرات در ارتباط باشید.

آشنایی با انواع پسته رفسنجان

آشنایی با انواع پسته رفسنجان_تولید عمده پسته رفسنجان- عرضه پسته ایرانی_شرکت شادیز

در رفسنجان به عنوان قطب تولید پسته باکیفیت ایران، انواع و ارقام مخنلف پسته از نظر شکل و اندازه تولید و عرضه می گردد. رایج ترین ارقام پسته تولیدی رفسنجان شامل پنج نوع زیر است:

  1. پسته اکبری(Super Long)
  2. پسته احمد آقایی(Long)
  3. پسته کله قوچی(Jumbo)
  4. پسته فندقی(Round)
  5. پسته بادامی(Semi-Long)

از ویژگی های بارز انواع پسته رفسنچان می توان به سایز درشت، درصد مغز بالا، درجه خندانی بسیار زیاد،پوست بدون لک و سفت همچنین مغز ترد و خوش طعم آن اشاره داشت.

انواع پسته های خندان رفسنجان به ویژه احمد آقایی و کله قوچی در حجم های بسیار بالایی در بازار های بین المللی عرضه می شوند.

مرکز عرضه پسته با کیفیت ایرانی

مرکز عرضه پسته با کیفیت ایرانی _تولید عمده پسته رفسنجان- عرضه پسته ایرانی_شرکت شادیز

پسته رفسنجان ایران به عنوان محبوب ترین پسته تولید شده در جهان شناخته می شود. انواع پسته با کیفیت رفسنجان متقاضیان بسیاری در بازار کشورهای اروپایی، آسیایی، کشورهای عربی و .. دارد.

تولید پسته عمدتاً در ایران انجام می شود و ایران به واسطه تولیدات زیاد شهرهای رفسنجان، سیرجان، کرمان، زرند، یزد و … به یکی از بزرگترین صادرکنندگان پسته در جهان تبدیل شده است.

رفسنجان در میان شهرهای تولید کننده پسته، دارای حجم زیادی از این محصول در ارقام اکبری، احمد آقایی، کله قوچی و فندقی است.
پسته رفسنجان توسط گروه های مختلف بازرگانی در ایران عرضه می شود و گروه بازرگانی شادیز به عنوان یکی از این مجموعه های تجاری عرضه کننده پسته رفسنجان آماده ارائه بهترین پسته این شهر برای خریداران در سراسر دنیا می باشد.

انواع پسته عرضه شده در رفسنجان آب خندان(مکانیکی) و خندان طبیعی است که هر کدام برای صادرات به کشور خاصی استفاده می شود.
پسته طبیعی خندان برای کشورهای کیفیت محور استفاده می شود، اما پسته آب خندان به دلیل قیمت بسیار بهتر از محصولات خندان طبیعی گزینه بهتری برای کشورهای قیمت محور مانند روسیه است.

عرضه مغز پسته ایرانی

عرضه مغز پسته ایرانی_تولید عمده پسته رفسنجان- عرضه پسته ایرانی_شرکت شادیز

پسته ایران بهترین پسته در تمام انواع پسته در سراسر جهان است. مغز پسته ایرانی طعم بی نظیری دارد و می توان از آن در بسیاری از شیرینی ها  استفاده کرد. بسیاری از کارشناسان پسته در دنیا معتقدند که طعم پسته ایران بهتر از هر گونه دیگری است. می توانید از مغز پسته های ایرانی در بسیاری از دستور العمل های شیرینی برای طعم بی نظیر استفاده کنید یا مستقیماً بخورید.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع مغز پسته ایران را در بسته بندی وکیوم به صورت تازه برای شما ارسال می نماید.

فواید پسته ایرانی:

• مملو از مواد مغذی است.
• آنتی اکسیدان بالایی دارد.
• کم کالری و در عین حال سرشار از پروتئین.
•  به کاهش وزن کمک می کند.
• ترویج باکتری های سالم روده.
• کلسترول و فشار خون را کاهش می دهد.
• ممکن است سلامت رگ های خونی را ارتقا دهد.
• به کاهش قند خون کمک می کند.
• خوشمزه و سرگرم کننده برای خوردن.

شرکت تجارت پویا(شادیز)گروه متنوعی از کشاورزان و تولید کنندگان هستند که بسیاری از آنها پیشگامان صنعت پسته ایران می باشند.
بسیاری از شیوه‌ها و نوآوری‌های استاندارد در تولید پسته امروزه از باغ‌های باغداران ما سرچشمه می‌گیرد. کهنه‌کاران آجیل‌های درختی و تولیدکنندگان ما سخت تلاش می‌کنند تا با کیفیت‌ترین و پربارترین محصول ممکن در سال را تولید و عرضه نمایند.

پسته از شهرستان های مختلف به مراکز ما آورده می شود. انواع پسته پس از خشک کردن، فرآوری و پسته بندی توسط ما به کشورهای مختلف عرضه می گردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان شرکت تجارت پویا ارتیاط بگیرید.

⇐ تماس با ما

آجیل و خشکبارپسته

آجیل و خشکبار شادیزانواع پسته رفسنجانانواع مغز پسته ایرانبازار پسته رفسنجانپسته ایرانیپسته با کیفیت ایرانیپسته تولیدی رفسنجانپسته رفسنجانپسته رفسنجان ایرانپسته صادراتی رفسنجانپسته صادراتی ضادیزتامین کننده پسته رفسنجانتولید پسته رفسنجانتولید عمده پستهتولید کنندگان پسته رفسنجانتولید کننده پستهتولید کننده پسته در رفسنجانتولید کننده پسته رفسنجانتولید و صادرات پسته رفسنجانتولید و عرضه پستهتولیدکننده پسته در ایرانخرید پسته با کیفیت ایرانیخرید پسته کرمانخرید عمده پسته رفسنجانخرید فروش پسته رفسنجانخرید مغز پسته ایرانیشرکت بسته بندی پستهشرکت پسته در ایرانشرکت پسته رفسنجانشرکت پسته و خشکبار شادیزشرکت صادرکننده پستهصادرات پسته رفسنجانصادرکنندگان پسته رفسنجانصادرکننده پسته رفسنجانصنعت پسته ایرانعرضه پسته احمد آقایی رفسنجانعرضه پسته اکبری رفسنجانعرضه پسته ایرانیعرضه پسته خندان رفسنجانعرضه پسته فندقی رفسنجانعرضه پسته کرمانعرضه پسته کله قوچی رفسنجانعرضه عمده پسته رفسنجانعرضه کننده پسته ایرانیعرضه کننده پسته رفسنجانعرضه مغز پسته ایرانیفروش عمده پسته رفسنجانفروش مغز پسته ایرانیفروشنده پسته رفسنجانفواید پسته ایرانیفواید مغز پسته ایرانیقیمت پسته ایرانیقیمت پسته رفسنجانقیمت روز پسته رفسنجانکارخانه پسته رفسنجانکارخانه تولید و فرآوری پستهمرکز عرضه پسته ایرانیمرکز عرضه پسته در ایرانمرکز عرضه پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *