تولید کننده انواع مغز پسته ایرانی

تولید کننده انواع مغز پسته ایرانی

تولید کننده انواع مغز پسته ایرانی:شرکت تجارت پویا(شادیز)؛ یکی از مشهورترین پیشگامان تولید و صادرات مغز پسته در ایران می باشد. این شرکت در فرآیندهای تولید خود از تجهیزات مدرن و رهبران متخصص استفاده می کند.

شادیز به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع و اشکال مختلف پسته و مغز پسته با کیفیت ایرانی محصولات خود را در بازارهای داخلی و بین المللی به فروش می رساند.

تولید کننده انواع مغز پسته ایرانی

شرایط مناسب آب و هوایی ایران برای رشد پسته، این منطقه را به بزرگترین صادر کننده در دنیا تبدیل کرده است. کشت پسته در ارقام متنوعی چون احمد آقایی، اکبری، فندقی، کله قوچی و… در استان های مختلف کرمان، خراسان، فارس، سمنان، قزوین و… به صورت ارگانیک و غیر ارگانیک صورت گرفته و هر کشور با توجه به زمینه مصرف، رقم مورد نیاز خود را خریداری می نماید.

علاوه بر این، تولید فرآورده های جانبی تهیه شده از پسته مانند مغز پسته، خلال پسته و.. نیز  توسط تولید کنندگان ایرانی انجام می شود.

کارخانجات ایرانی، از بزرگترین مراکز تهیه محصولاتی نظیر مغز پسته به شمار می روند که تولیدات خود را در سطح وسیعی در بازارهای جهانی به فروش می رسانند.
برای خرید فرآورده های جانبی حاصل از خشکبار با کیفیت و قیمت مناسب لازم است تا با تولید کنندگان اصلی ارتباط برقرار گردد.
در این راستا گروه تولیدی و بازرگانی شادیز، به عنوان تولید کننده و صادر کننده معتبر انواع مغز پسته ایرانی، آماده ارائه بهترین محصولات به تجار و بازرگانان سراسر جهان می باشد.

شرکت پسته و خشکبار شادیز انواع مغز پسته ایرانی خام پوست کنده شده، بدون نمک و بو داده را به شما پیشنهاد می کند که برای مصارف مختلف آماده استفاده است.

انواع مغز پسته ایرانی شادیز:

  • مغز پسته معمولی
  • مغز پسته بدون پوست سبز (GPPK)
  • مغز پسته کال با پوست (خام و زود چیده شده)

مصارف و کاربرد های مغز پسته ایرانی

Application of pistachio kernels

هر روز از مغز پسته فوق العاده ما به این روش ها لذت ببرید:

− به عنوان یک عنصر در صنایع شیرینی پزی، نانوایی ،شکلات سازی و تولید بستنی.
− مناسب برای گیاهخواران: پسته خام را می توان با خیساندن آن در آب به مدت ۱۲ ساعت قبل از کم آبی با حرارت بسیار کم فعال کرد. یا آنها را آسیاب کنید تا کره آجیل بدون لبنیات لذیذی درست کنید – فوق العاده برای گیاهخواران و در دستور العمل های غذای خام.
− به عنوان یک میان وعده: به طور طبیعی بدون گلوتن و غیر GMO
− به عنوان خمیر پسته: که از آسیاب کردن مغز پسته بو داده، خواه شیرین شده یا نشده برای مصارف آشپزی و آرایشی به دست می آید.
− یک مکمل عالی برای پخت و پز و پخت در خانه
− لبنیات: مغزها در بستنی، ماست‌های یخ‌زده، ژلاتو و سوربت استفاده می‌شوند. آنها ترد نرمی را حفظ می کنند و طعم متمایز پسته ای و همچنین رنگ سبز تماشایی خود را به آنها می دهند.
− برای تهیه روغن پسته و کره استفاده می شود.

قیمت مغز پسته درجه یک

قیمت مغز پسته درجه یک

قیمت مغز پسته با توجه به شیوه تولید و برخی از پارامترهای خاص تعیین می گردد.

از مهم ترین پارامترها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت مغز پسته عبارتند از:

  • نوع مغز پسته
  • سایز مغز پسته
  • رنگ مغز پسته
  • میزان آفلاتوکسین
  • حجم خرید
  • نوع بسته بندی

سایز بندی مغز پسته در شرکت تولیدی شادیز بر اساس تعداد مغز در ۱۰۰ گرم انجام می شود و گرید های مختلفی را شامل می شود.

شادیز یک شرکت تولیدی و بازرگانی با سابقه عالی است که بهترین کیفیت، قیمت و خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا بر اساس گواهینامه های بین المللی هستیم.

برای دریافت قیمت و مشخصات انواع مغز پسته می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

پستهمغز پسته

انواع مغز پستهانواع مغز پسته ایرانیبسته بندی مغز پستهتامین کننده مغز پستهتولید کننده انواع مغز پستهتولید کننده پستهتولید کننده مغز پستهتولید کننده مغز پسته ایرانیتولید کننده مغز پسته در ایرانتولید و صادرات مغز پستهتولیدی مغز پستهخرید عمده مغز پستهخرید مغز پستهخرید مغز پسته سبزخرید مغز پسته کالشرکت پسته و مغز پسته شادیزصادرات مغز پستهصادرکننده مغز پسته ایرانیفروش عمده مغز پستهفروش مغز پستهفروشنده مغز پستهقیمت مغز پستهقیمت مغز پسته ایرانیکاربرد مغز پستهکاربرد های مغز پسته ایرانیکارخانه پسته شادیزکارخانه مغز پسته شادیزمغز پسته ارگانیکمغز پسته ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *