فروش عمده خرما زاهدی شادیز _ صادرکننده خرما ایرانی

فروش عمده خرما زاهدی شادیز _ صادرکننده خرما ایرانی

فروش عمده خرما زاهدی شادیز _ صادرکننده خرما ایرانی: شرکت خرمای شادیز یکی از عرضه کنندگان عمده خرمای زاهدی است که انواع خرمای با کیفیت ایرانی را به کشورهای مختلف مانند هند، مالزی، اندونزی ،کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین کشورهای اروپایی صادر می کند.

فروش عمده خرما زاهدی شادیز _ صادرکننده خرما ایرانی

یکی از شناخته شده ترین محصولات خرما در ایران که برای صادرات بسیار مناسب است، خرمای زاهدی نام دارد که به قصب نیز معروف است. این خرما بیضی شکل به دلیل رنگ خاص، طعم فوق العاده و البته شرایط نگهداری ساده، یکی از پرفروش ترین خرماهای ایران و سایر کشورهای جهان است.

خرمای زاهدی با رطوبت کمتر از ۱۵ درصد به عنوان خرمای نیمه خشک طبقه بندی می شود. این منجر به ماندگاری این محصول تا ۱۸ ماه یا بیشتر شده است. خرما زاهدی ایرانی میوه ای خشک با رنگ زرد تا قهوه ای روشن، به اندازه گرد، گوشتی و بسیار لذیذ با ماندگاری بالاست.

این نوع خرما حاوی ویتامین های زیادی از جمله ویتامین های C، B1، B2 و … است. خرما زاهدی دارای مواد معدنی فوق العاده بالایی است که از مهمترین آنها می توان به منیزیم، آهن، پتاسیم، منگنز، کلسیم و … اشاره کرد. خرمای زاهدی سرشار از فیبر نیز می باشد. برای افرادی که مشکلات گوارشی دارند توصیه می شود. منابع فیبر برای سلامت قلب و کنترل وزن نیز بسیار مفید هستند. آهن موجود در خرمای زاهدی باعث افزایش مقاومت و رشد بدن شده و باعث شادابی و طراوت پوست می شود.

تولید کنندگان خرما زاهدی

تولید کنندگان خرما زاهدی_فروش عمده خرما زاهدی شادیز _ صادرکننده خرما ایرانی

خرمای زاهدی در نقاط مختلف ایران کشت می شود و نسبت به سایر نخل ها در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بیشتری دارد. مراکز تولید خرمای زاهدی عمدتاً در بوشهر، خرمشهر، اهواز، قیر و کارزین، فراشبند، برازجان، کازرون، فیروزآباد، لار، خوزستان و سایر شهرهای ایران است.

فصل برداشت خرما زاهدی ایران اوایل شهریور ماه است که گاهی به اواخر شهریور نیز کشیده می شود. این خرما به دو صورت خشک و نیمه خشک یا رطبی استفاده می شود.

خرمای زاهدی از جمله خرماهای دیررس است و در زمان نزدیک شدن به فصل برداشت به راحتی جدا شده و به زمین می ریزد.این خرما در مقایسه با خرمای کبکاب زمان بیشتری برای رسیدن دارد.

قیمت روز خرما زاهدی

قیمت روز خرما زاهدی_ خرمای شادیز

خرمای زاهدی با کیفیت های مختلفی در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسد.

قیمت خرمای زاهدی با توجه به پارامترهای مختلفی از جمله کیفیت، رنگ، سایز و همچنین نوع بسته بندی تعیین می گردد.

گر قصد خرید خرما زاهدی مرغوب با قیمت مناسب را دارید باید به عرضه کنندگان اصلی و عرضه کنندگان خرما زاهدی به صورت عمده مراجعه کنید.

شرکت خرمای شادیز یکی از عرضه کنندگان عمده خرمای زاهدی است که انواع خرمای با کیفیت ایرانی را به کشورهای مختلف مانند هند، مالزی، اندونزی ،کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین کشورهای اروپایی صادر می کند.

برای استعلام قیمت خرمای زاهدی می توانید با کارشناسان شرکت شادیز تماس بگیرید.

فواید خرما زاهدی برای سلامتی

فواید خرما زاهدی برای سلامتی _ خرما زاهدی شادیز _ صادرکننده خرما ایرانی

*** درمان بیماری ها
این خرما سرشار از انرژی و سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری مانند ویتامین B، ویتامین E، آهن، فسفر، کلسیم و منیزیم است که برای درمان بیماری‌هایی مانند کم‌خونی و سوء هاضمه بسیار موثر است و حافظه و قدرت بینایی را بهبود می‌بخشد.

*** گردش خون

خرما دارای مقدار زیادی فولات است که برای گردش خون مفید و ضروری است.

*** افزایش وزن

میوه خرما به دلیل داشتن قند زیاد که بیشتر شامل قندهای ساده است باعث افزایش وزن می شود.

*** درمان کم خونی

درمان کم خونی، فلج اطفال، یبوست مزمن، تقویت کننده اعصاب و بینایی.

***پیشگیری از سرطان

این خرما سرشار از آنتی اکسیدان است که برای جلوگیری از رشد سلول های سرطانی بسیار مفید است.

***پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی

مقادیر بالای منیزیم خرمای زاهدی نقش موثری در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی، فشار خون بالا و دیابت دارد.

***افزایش نیروی جسمانی

به دلیل وجود پروتئین و کربوهیدرات بالا در خرمای زاهدی، حجم عضلات و قدرت بدنی افزایش می یابد.

صادرکننده خرما ایرانی

فروش عمده خرما زاهدی شادیز _ صادرکننده خرما ایرانی

تجارت پویا(شادیز)؛یک شرکت معتبر و قابل اعتماد است که محصولات کشاورزی و خشکبار از جمله خرمای باکیفیت را ارائه می دهد. ما به عنوان صادرکننده خرمای ایرانی با درک نیاز بازارهای هدف، تلاش کرده ایم تا شبکه ای مناسب و مطمئن از کشاورزی و تولید تا بسته بندی، حمل و نقل و تحویل به مقاصد اصلی صادراتی خود را توسعه دهیم.
زنجیره تامین محصولات ما به طور مستمر توسط متخصصان مجرب بررسی و نظارت می شود تا ضمن اطمینان از تولید ایمن، ارزش قابل قبولی را برای مشتریان وفادار خود ارائه دهیم.

ما به عنوان یک شریک و مشاور قابل اعتماد و یک تامین کننده قابل اعتماد، تلاش می کنیم تا با کیفیت ترین و مناسب ترین قیمت محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار دهیم تا بهترین تصمیمات خرید را اتخاذ کنند.

برای دریافت مشاوره و سفارش محصول می توانید با کارشناسان شرکت شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

آجیل و خشکبارخرما

ارزش غذایی خرمای زاهدیانواع خرما ایرانیانواع خرما زاهدی ( خرما قصب ) ایرانبسته بندی خرما صادراتیپخش عمده خرماتامین کنندگان خرما در ایرانتوزیع خرما ایرانیتولید کنندگان خرما زاهدیتولید و صادرات خرماتولیدکننده خرماخرما زاهدی ایرانخرما زاهدی برای صادراتخرما زاهدی(قصب)خرمای ایرانیخرید خرما درجه یکخرید خرما زاهدیخرید عمده خرما زاهدیخواص خرماخواص قصب خرماشرکت خرما در ایرانشرکت خرما زاهدیشرکت صادرکننده خرماصادرات خرماصادرات خرما زاهدیصادرکنندگان خرما ایرانیصادرکننده خرما ایرانیصادرکننده خرما زاهدیعرضه کننده خرما صادراتیفروش خرمافروش خرما ایرانیفروش خرما زاهدیفروش خرما صادراتیفروش عمده خرما زاهدیفروشنده خرما ایرانیفواید خرما زاهدیقیمت خرما ایرانیقیمت خرما زاهدیقیمت خرمای زاهدی 1401قیمت روز خرما زاهدیکارخانه تولید خرمامرکز تولید خرما زاهدیمرکز خرید خرما در ایرانمرکز فروش خرما صادراتیمشخصات خرما زاهدینحوه نگهداری خرما زاهدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *