خرید عمده انجیر خشک ایرانی _ خشکبار شادیز

خرید عمده انجیر خشک ایرانی _ خشکبار شادیز

خرید عمده انجیر خشک ایرانی _ خشکبار شادیز :انجیر خشک یکی از محبوب ترین خشکبار صادراتی ایران است که علاوه بر مرغوب بودن، به واسطه حجم بالای تولید آن در ایران می توان آن را با قیمت های بسیار مناسب به خریداران ارائه داد.

گروه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز آماده عرضه انجیر خشک با کیفیت به صورت عمده به خریداران در سراسر جهان می باشد.

خرید عمده انجیر خشک ایرانی _ خشکبار شادیز

انجیر خشک یکی از محبوب ترین خشکبار صادراتی ایران است که علاوه بر مرغوب بودن، به واسطه حجم بالای تولید آن در ایران می توان آن را با قیمت های بسیار مناسب به خریداران ارائه داد.

ایران به دلیل داشتن آب و هوای گرمسیری و نیمه گرمسیری ، پتانسیل خوبی برای کشت انواع انجیر دارد. انجیر خشک از میوه های تازه انجیر درست می شود. در فرآیند خشک کردن انجیر رطوبت خود را از دست می دهد و مدت طولانی تری دوام می آورد و مواد معدنی زنده می مانند. انجیر خشک به رنگ سفید طلایی است.

گروه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز آماده عرضه انجیر خشک با کیفیت به صورت عمده به خریداران در سراسر جهان می باشد.

با توجه به اینکه عمده تولیدات انجیر ایران در منطقه استهبان استان فارس می باشد بهترین کیفیت انجیر خشک شده ایران را در این منطقه می توان یافت.

انواع انجیر خشک که بیشتر در این منطقه تولید می شوند برای مقاصد صادراتی استفاده می شود.

انجیر خشک را از کجا با قیمت ارزان تر بخریم؟

انجیر خشک را از کجا با قیمت ارزان تر بخریم؟

گروه تجارت پویا(شادیز) بزرگترین تولید کننده،تامین کننده و صادرکننده عمده انواع خشکبار ایرانی می باشد. در اینجا می توانید انجیر خشک طبیعی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان تر پیدا کنید. برای دریافت اطلاعات دقیق انجیر خشک مانند قیمت، رنگ، وزن، اندازه و نوع آن لطفا اطلاعات محصولات ما را بررسی کنید.

انجیر خشک چه فوایدی دارد؟

انجیر خشک چه فوایدی دارد؟

انجیر فواید زیادی برای سلامتی دارد. به دلیل داشتن فیبر، آنها می توانند سلامت گوارش شما را تقویت کنند. کاهش یبوست و ارتقای سلامت روده به دلیل میزان بالای فیبر موجود در انجیر است.

آنها همچنین برای فشار خون و سطح چربی خون مفید هستند و ممکن است خطر بیماری قلبی را کاهش دهند.

انجیر همچنین برای پوست به ویژه برای مشکلات آلرژیک مفید است. انجیر سرشار از ویتامین C، ویتامین K، پتاسیم، فسفر، منیزیم، کلسیم و فیبر است. یک فنجان انجیر حاوی ۳۷۱ کالری است در حالی که یک فنجان انجیر تازه تقریباً ۱۱۱ کالری دارد. بنابراین انجیر خشک انتخاب خوبی برای تامین کالری روزانه شماست.

انجیر همچنین تأثیر مثبتی بر سیستم ایمنی بدن شما دارد. انجیر دارای ترکیباتی است که می تواند سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد.

انجیر برای سلامت استخوان ها مفید است و می تواند از پوکی استخوان جلوگیری کند. آنها سرشار از کلسیم هستند و این برای سلامت استخوان ها حیاتی است. یک فنجان انجیر خشک می تواند تقریباً یک چهارم کلسیم مورد نیاز روزانه شما را تامین کند.

انجیر می تواند حافظه شما را بهبود بخشد و این به دلیل سطح بالای آنتی اکسیدان آن است. مطالعات نشان می‌دهد که این میوه می‌تواند آلزایمر را به تاخیر بیندازد و تأثیر مفیدی بر مغز داشته باشد و نقایص رفتاری مرتبط با حافظه را بهبود بخشد.

یکی دیگر از فواید انجیر تاثیر آن بر دیابت است. انجیر سرشار از قند است و ممکن است فکر کنید برای افراد مبتلا به دیابت انتخاب خوبی نیست. اما یک مطالعه در سال ۲۰۱۸ در مجله Ethnopharmacology نشان می دهد که انجیر می تواند سطح گلوکز خون را کاهش دهد و پاسخ انسولین را بهبود بخشد.

بسته بندی انجیر خشک

شرکت شادیز بسته های ۲۰ کیلوگرمی را برای محصولات خود ارائه می دهد. البته شما می توانید روش بسته بندی خود را ارائه دهید. سپس ما می توانیم محصولات را دقیقاً همانطور که می خواهید بسته بندی کنیم.

 خرید اینترنتی میوه خشک از شرکت شادیز

 خرید اینترنتی میوه خشک از شرکت شادیز

شرکت تجارت پویا(شادیز)، یک تولید کننده معتبر و شناخته شده خشکبار، میوه های خشک و آجیل ایرانی است که انواع این محصولات را مطابق با درخواست مشتری ،نیاز بازار هدف و استاندارد های بین المللی تولید و صادر می کند.

تیم مجرب شادیز برای ارائه بهترین کیفیت انجیر خشک با قیمت بسیار رقابتی به مشتریان خود تلاش مداوم و همیشگی دارند. ما با خدمات خوب و محصولات با کیفیت بالا می خواهیم وفاداری مشتریان خود را داشته باشیم.

ما همچنین توانایی ارسال سریع محصولات خود را به سراسر جهان به ویژه کشورهای خاورمیانه داریم. 

برای سفارش محصول و دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

آجیل و خشکبارانجیر خشک

انجیر استهبانانجیر خشک ارگانیک ایرانیانجیر خشک ایرانیانجیر خشک درجه یکانجیر خشک شادیزانجیر صادراتی ایرانانواع انجیر خشکانواع انجیر صادراتیبسته بندی انجیر خشکبهترین انجیر خشک ایرانتامین کننده انجیر خشکتولید کننده انجیر خشکخرید انجیر خشکخرید انجیر خشک ارگانیکخرید انجیر خشک استهبانخرید انجیر خشک ایرانیخرید انجیر خشک شیرازخرید انجیر خشک فارسخرید اینترنتی انجیر خشکخرید اینترنتی میوه خشکخرید عمده انجیر خشکخشکبار شادیزشرکت تولید کننده انجیر خشکشرکت خشکبار و میوه خشک شادیزصادر کننده انجیر خشکصادرات انجیر استهبانصادرات انجیر خشک استهبانصادرات انجیر خشک به اروپاصادرات انجیر خشک به اماراتصادرات انجیر خشک به دبیصادرات انجیر خشک ترکیهصادرکننده خشکبار ایرانیصادرکننده عمده انواع خشکبار ایرانیعرضه انجیر خشک صادراتیعرضه کننده انجیر خشکفروش آنلاین انجیر خشکفروش انجیر خشکفروش عمده انجیر خشکفروشنده انجیر خشکفواید انجیر خشکقیمت انجیر خشکقیمت انجیر خشک استهبانقیمت انجیر خشک صادراتیقیمت خشکبار صادراتیقیمت روز انجیر خشک استهبانقیمت روز انجیر خشک صادراتی استهبانمرکز خرید انجیر خشک صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *