صادرات بادام مامایی چهار محال بختیاری _بازرگانی شادیز

صادرات بادام مامایی چهارمحال بختیاری

صادرات بادام مامایی چهار محال بختیاری _بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی را به صورت عمده به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.

صادرات بادام مامایی چهار محال بختیاری

بادام مامایی از ارقام تجاری بادام های ایرانی است و تنها در استان چهار محال بختیاری تولید می گردد صادرات بادام مامایی بیشتر به کشور هند انجام می شود کشور هندوستان بزرگ ترین خریدار بادام مامایی ایران است البته بادام مامایی به کشورهای دیگر مانند ترکیه،روسیه،کشورهای عربی و.. نیز صادر می گردد.

بادام مامایی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع بادام درختی در ایران است که تاجران زیادی طالب خریداری آن می باشند مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و کیفیت بسیار مرغوب می باشد و خواص مغذی فراوانی دارد از مغز بادام مامایی در صنایع غذایی و به دلیل دارا بودن چربی فراوان در صنایع دارویی،بهداشتی و آرایشی استفاده می شود.

بادام مامایی مغز بسیار درشتی دارد و به طور طبیعی درصد دو قلویی در آن بالا است بادام مامایی به صورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف صادر می گردد بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال میتوان نگهداری کرد.

بادام مامایی چهار محال بختیاری نمونه ای ممتاز از بادام های درختی است و بیشتر جنبه صادراتی دارد بادام مامایی مصرف داخلی پایینی دارد زیرا هنوز در ایران ناشناخته است و از طرفی قیمت بالایی دارد.

مصرف بادام مامایی سبب استحکام استخوان ها و دندان ها و مقابله با پوکی استخوان می شود بادام مامایی سبب تقویت قوای جنسی و هم چنین تقویت حافظه می شود.

شرکت بازرگانی شادیز در زمینه فروش و صادرات بادام مامایی به صورت عمده در ایران فعالیت می نماید.

جهت خرید،فروش و یا صادرات محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

صادرات بادام ماماییصادرات بادام مامایی چهارمحال بختیاریضصادرات بادام چهارمحال بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *