مغز پسته صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز

مغز پسته صادراتی

مغز پسته صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز مغز پسته درجه یک صادراتی را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران و تجار عزیز ارائه می نماید.

مغز پسته صادراتی

مغز پسته تنها بخش خوراکی میوه پسته است که در انواع و کیفیت های مختلف در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود کشور ایران بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده پسته و مغز پسته در دنیا است مغز پسته های ایرانی به دلیل طعم عالی،رنگ سبز و چربی فراوان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند و به کشورهای مختلف اروپایی،آسیایی و کشورهای عربی صادر می گردند.

انواع مغز پسته صادراتی در ایران شامل مغز پسته معمولی،مغز پسته کال،مغز پسته دو پوست سبز و مغز پسته ارگانیک می شود. مرغوبترین نوع آن مغز پسته با رنگ سبز تیره است که قیمت بالاتری دارد و بیشتر به کشورهای اروپایی صادر می گردد.

مغز پسته کال به پسته ای می گویند که پیش از زمان رسیدن برداشت می شود و رنگ بسیار سبزی دارد این نوع مغز پسته قیمت بالایی دارد و معمولا در مرداد ماه برداشت می شود برداشت پسته کال تا دو هفته ادامه دارد.

مغز پسته دو پوست همان پسته کال یا کالک است که پوست سفید رویی آن برداشته شده و تنها قسمت سبز گوشته ای آن نمایان است این نوع مغز پسته مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع مغز پسته است .

مغز پسته معمولی به مغز پسته های رسیده می گویند و به دو گروه مغز پسته گرد مانند مغز پسته فندقی و کله قوچی و مغز پسته کشیده مانند مغز پسته اکبری و احمد آقایی تقسیم می شود.

مغز پسته ارگانیک به مغز پسته ای می گویند که در پرورش آن از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده باشد این نوع مغز پسته فاقد هر گونه سمی است و از سلامت و بهداشت بالایی برخوردار است.

بازرگانی شادیز انواع مغز پسته مرغوب و صادراتی را به صورت مستقیم از تولید کننده در اختیار تجار و خریداران عزیز قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین کسب اطلاعات بیشتر پیرامون سایر محصولات شادیز از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

مغز پستهمغز پسته صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *