خرید انواع مغز گردو _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید انواع مغز گردو

خرید انواع مغز گردو _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز گردو با بهترین قیمت و کیفیت را به صورت کاملا تضمینی به خریداران عزیز ارائه می نماید.

خرید انواع مغز گردو

مغز گردو از محبوب ترین و ارزشمند ترین انواع خشکبار است و منبع خوبی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی می باشد علاوه بر خواص فراوان ،مغز گردوهای ایرانی طعم لذیذ و چربی فراوانی دارند که سبب شهرت آن ها در دنیا شده است.

مغز گردو انواع مختلفی دارد که عبارتند از:مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و مغز گردو دندانه .مرغوبترین نوع آن مغز گردو دو پر سفید است و با قیمت بالاتری عرضه می گردد.

مغز گردو سفید از مرغوبترین نوع مغز گردو در بازار است و قیمت بالاتری دارد این نوع مغز گردو چربی فراوان،رنگ روشن و طعم بسیار خوبی دارد و از آن بیشتر به همراه پنیر برای صبحانه استفاده می شود.

مغز گردو معمولی این نوع مغز گردو معمولا نه کاملا سفید و نه کاملا تیره است به مغز گردویی که نه در دسته مغز گردوی سفید و نه در دسته مغز گردوی خورشتی قرار بگیرد مغز گردو معمولی می گویند مغز گردو معمولی قیمت پایین تری از مغز گردو سفید دارد.

مغز گردو خورشتی به مغز گردویی می گویند که رنگ تیره ای دارد و از آن جهت تهیه خورش ها مانند خورشت فسنجان استفاده می شود قیمت مغز گردو خورشتی از گردو معمولی پایین تر است.

مغز گردو دندانه به مغز گردوهایی می گویند که هنگام بیرون آوردن مغز از پوست چوبی آن شکسته و خرد می شود از این نوع مغز گرد در صنایع شیرینی پزی و برای تزیین دسر و بستنی استفاده می شود.

مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا سرشار از امگا۳ است و به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند.مصرف مغز گردو به صورت روزانه حدود ۹۰ درصد از نیاز بدن به چربی های ضروری را تامین می کند.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

انواع مغز گردوخرید انواع مغز گردوخرید مغز گردو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *