قیمت مغز گردو درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز

قیمت مغز گردو درجه یک

قیمت مغز گردو درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز انواع مغز گردوی مرغوب و تازه ایرانی را به صورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز ارائه می نماید.

قیمت مغز گردو درجه یک

گردو از محبوب ترین و پر کاربرد ترین انواع خشکبار در دنیا است که از آن جهت مصارف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مغز گردو تنها بخش خوراکی گردو است و خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مغز گردو منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند.

مغز گردو با درجه های کیفی مختلف و در انواع مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و دندانه در بازار خرید و فروش می شود قیمت مغز گردو با توجه به کیفیت ،سایز و رنگ آن محاسبه می شود یعنی هر چه گردو طعم بهتر و رنگ روشن تری داشته باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد رنگ سفید مغز گردو نشان دهنده  سلامت و عدم وجود بیماری در گردو است.البته کیفیت گردو تنها مختص به رنگ سفید آن نیست گردوی درجه یک باید چربی مناسب و طعم خوبی داشته باشد.

مغز گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می کند هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

مغز گردو از جمله خشکبارهایی است که به دلیل روغنی بودن اکر برای مدت طولانی نگهداری شود خواص و کیفیت خود را از دست می دهد به همین منظور شرکت خشکبار شادیز جهت حفظ بهداشت و کیفیت مغز گردو پس از دریافت سفارش های شما گردوی تازه با پوست را به مغز تبدیل کرده و به خریداران عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

قیمت مغز گردوقیمت مغز گردو درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *