صادرات پسته فندقی به روسیه _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته فندقی به روسیه

صادرات پسته فندقی به روسیه _ شرکت بازرگانی شادیز در زمینه صادرات پسته فندقی به صورت عمده به  کشورهای مختلف در ایران فعالیت می نماید.

صادرات پسته فندقی به روسیه

بیشترین حجم از صادرات پسته در ایران مربوط به پسته فندقی است کشورهای همسایه و آسیایی مانند روسیه و چین از اصلی ترین خریداران پسته فندقی ایران هستند پسته فندقی از خوش طعم ترین انواع پسته تولید شده در ایران است که نسبت به دیگر انواع پسته قیمت مناسب تر و پایین تری دارد.

پسته فندقی از ارقام کوچک پسته است و ظاهری گرد و کروی مانند دارد پسته فندقی کمی از میوه فندق بزرگ تر است و در انواع خندان،آب خندان و مخلوط خندان و دهان بسته در بازارهای کشور موجود می باشد.

پسته های فندقی بیشتر به صورت مکانیکی خندان شده و به کشور روسیه صادر می گردد نوع آب خندان پسته فندقی نیز به دلیل دارا بودن قیمت مناسب میزان تقاضا و صادرات بالایی دارد.به طور کلی همه انواع پسته فندقی از میزان عرضه و تقاضای بالایی برخوردار هستند پسته فندقی انس بالایی دارد که نشان دهنده درشتی آن است این پسته مغز قرمز رنگ و بسیار خوش طعمی دارد.بیشترین حجم از پسته های تولید شده در ایران متعلق به رقم فندقی است مناطق کرمان،رفسنجان،سیرجان،یزد،خراسان و دامغان از بخش های تولید کننده پسته فندقی در ایران هستند.

انس های رایج پسته فندقی جهت صدور به کشور روسیه ،انس ۲۸ تا ۳۰ و انس ۳۰ تا ۳۲ می باشد پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی و معرفی گردید به همین دلیل اغلب آن را با نام پسته اوحدی نیز می شناسند.

شرکت بازرگانی شادیز در زمینه فروش و صادرات عمده این محصول به روسیه و دیگر کشورهای متقاضی فعالیت می نماید. شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان می باشد و آمادگی دارد تا با عقد قرارداد های بلند مدت فعالیت های تجاری خود را با شما آغاز نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

صادرات پسته به روسیهصادرات پسته فندقیصادرات پسته فندقی به روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *