صادرات پسته به امارات متحده عربی _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته به امارات

صادرات پسته به امارات متحده عربی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب ایرانی را به کشور امارات صادر می نماید و به بازارهای خارجی متعددی دسترسی دارد.

صادرات پسته به امارات

امارات متحده عربی،کشوری در جنوب غربی آسیا  و در شرق شبه جزیره عربستان است و در خاورمیانه با کشورهای قطر،عربستان صعودی،عمان و از شمال با خلیج فارس همسایه است.به همین دلیل کشور امارات به عنوان یکی از از کشورهای هدف جهت صادرات محصولات ایرانی خصوصا پسته مورد توجه تجار قرار گرفته است.

اعراب از اصلی ترین خریداران پسته های لوکس ایرانی هستند کشور ایران بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا است انواع پسته های صادراتی ایران عبارتند از:

پسته اکبری

پسته کله قوچی

پسته احمد آقایی

پسته فندقی

کشور امارات سالیانه با واردات حدود ۱۵۰۰ تن پسته از ایران به ارزش ۱۶ ملیون دلا از بزرگ ترین خریداران پسته های ایرانی در خاورمیانه است.

بیشترین حجم از پسته های صادراتی ایران در شهرهای کرمان،رفسنجان،یزد،خراسان،دامغان و قزوین تولید می گردد پسته های ایرانی به دلیل کیفیت و طعم عالی هم چنین تنوع زیاد متقاضیان بسیاری از سوی کشورهای خارجی خصوصا کشورهای عربی دارند انواع مختلف پسته های ایرانی به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف به بازارهای جهانی صادر می گردد.

به طور کلی پسته های ایرانی را بر اساس شکل ظاهری به دو گروه پسته های بادامی و پسته های فندقی تقسیم می نمایند. پسته هایی که شکلی گرد و کروی دارند جزو ارقام فندقی محسوب می شوند مانند پسته کله قوچی و پسته فندقی و پسته هایی که ظاهری بلند و کشیده دارند جزو ارقام بادامی به شمار می آیند مانند رقم اکبری و احمد آقایی.

شرکت شادیز به عنوان یکی از شرکت های بازرگانی خشکبار در ایران همواره در کنار شماست تا با ارائه بهترین محصولات ایرانی در سریع ترین زمان ممکن همکاری خود را با شما آغاز نماید.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول هم چنین کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات پستهصادرات پسته به امارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *