صادرات بادام ایرانی به ترکیه _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات بادام ایرانی به ترکیه

صادرات بادام ایرانی به ترکیه _ شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام درجه یک و مرغوب ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده به کشور ترکیه صادر می نماید.

صادرات بادام ایرانی به ترکیه

کشور ایران پنجمین تولید کننده بزرگ بادام در دنیا است بادام های ایرانی به دلیل تنوع و طعم بسیار عالی متقاضیان بسیاری از سراسر دنیا خصوصا کشور ترکیه دارد این کشور از همسایه های شمالی ایران و  یکی از بزرگ ترین شرکای تجاری کشور ایران است هر ساله حجم زیادی از انواع محصولات ایرانی خصوصا خشکبار و بادام ایرانی به این کشور صادر می گردد کشور ترکیه هم چنین به عنوان یک کشور واسطه برای باز صادرات محصولات ایرانی در خاورمیانه عمل می کند.

انواع بادام صادراتی ایران عبارتند از بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی . از مهم ترین مزیت های بادام ایرانی می توان به کیفیت عالی،قیمت مناسب و تراریخته نبودن آن اشاره کرد بادام های ایرانی کاملا طبیعی هستند  بر خلاف بادام های خارجی از سلامت و بهداشت بالایی برخوردار می باشند.

بادام یکی از محبوب ترین انواع خشکبار است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد بادام منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است  که به سلامت و بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن کمک می کند.

بیشترین حجم از بادام های تولید شده در ایران متعلق به استان های چهارمحال بختیاری،فارس و کرمان است انواع بادام ایرانی به صورت خام و عمده به این کشور همسایه شمالی صادر می گردد کشور ترکیه ششمین بازار صادرات و چهارمین مبدا واردات کشور ایران به شمار می آید.

بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در حوزه ی صادرات خشکبار و بادام ایرانی به کشورهای همسایه ،کشورهای عربی و اروپایی است صادرات بادام به این کشورها همواره در بازرگانی شادیز در حال انجام است .

کلیه محصولات صادراتی این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده و با بالاترین کیفیت به کشور ترکیه صادر می گردد.شادیز همواره آمادگی دارد تا با عقد قرار داد های بلند مدت فعالیت های تجاری خود را با شما عزیزان آغاز نماید.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

صادرات بادام ایران به ترکیهصادرات بادام ایرانیصادرات بادام ایرانی به ترکیهصادرات بادام به ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *