صادرات بادام مامایی ایران به ترکیه | شادیز

صادرات بادام مامایی ایران به ترکیه | خشکبار شادیز

صادرات بادام مامایی ایران به ترکیه | شادیز _ بادام مامایی یا بادام مامرا ایران جهت صادرات به کشور ترکیه در بالاترین کیفیت ممکن مورد استفاده شرکت تولیدی، بازرگانی و صادرکننده خشکبار شادیز است.

انواع مغز بادام مامایی ایران توسط بازرگانی خشکبار شادیز به راحتی قابل تهیه و تامین می باشد.

صادرات بادام مامایی ایران به ترکیه | خشکبار شادیز

بادام مامایی تولید شده در ایران یکی از محصولات استراتژیک استان چهار محال بختیاری می باشد که حجم صادرات آن به هند، ترکیه، روسیه و امارات بسیار بالا می باشد.

ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده بادام مامایی در بازار های خارجی شناخته می شود و یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این محصول ایران، ارگانیک بودن، طعم عالی و ارزش غذایی فراوان آن است.

صادرات بادام مامایی ایران:
در سال های گذشته با معرفی بادام مامایی ایران به بازار های خارجی، شاهد استقبال بسیار خوب مردم کشور های مختلف بودیم. علاوه بر ارگانیک بودن آزمایشات نشان می دهد که بادام مامایی دارای خواص دارویی و درمانی بسیار زیادی می باشد و همین دلایل باعث شدند تا صادرات این محصول با ارزش روز به روز در حال افزایش باشد.

 

صادرات بادام مامایی ایران به ترکیه | خشکبار شادیز

مصارف بادام مامایی:

از مغز بادام مامایی به صورت خام و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع مختلف دارویی و بهداشتی استفاده می شود. مغز بادام مامایی نسبت به دیگر انواع مغز بادام های ایرنی درشت تر، خوش طعم تر و پر چرب تر است و رنگ روشنی دارد.

از مغز بادام مامایی همچنین به دلیل دارا بودن روغن فراوان در صنایع روغن گیری و برای تولید مواد شوینده مانند صابون نیز استفاده می شود.

صادرات بادام مامایی به ترکیه:
تجار و بازرگانان ترکیه از جمله خریداران اصلی بادام مامایی ایران می باشند. تجار این کشور از انواع بادام های تولیدی ایران خرید می کنند اما سهم بادام مامایی بسیار بیش تر از سایر محصولات است.
حجم بالایی از بادام مامایی وارد شده به ترکیه در بازار های این کشور توزیع نمی شود بلکه در بازار کشور های مختلف اروپایی عرضه می شود.

قیمت صادرات بادام مامایی ایران:

 

صادرات بادام مامایی ایران به ترکیه | خشکبار شادیز

برای تعیین قیمت مغز بادام مامایی چه چیزی ملاک انتخاب قرار می گیرد؟

ملاک تعیین قیمت مغز بادام مامایی اندازه و سایز ان است هر چه تعداد مغز به دست آمده از یک کیلوگرم بادام مامایی بیشتر باشد قیمت ان کمتر است ( یعنی مغز بادام سایز کوچک تری دارد) و هر چه این تعداد کاهش یابد( مغز بادام درشت تر باشد) نرخ ان افزایش می یابد.

مغز بادام مامایی در سایزهای مختلف و با قیمت های رقابتی توسط مجموعه تولیدی شادیز آماده عرضه به بازارهای صادراتی می باشد.

از آن جایی که بادام مامایی یک محصول صادراتی است نوسانات ارز نیز بر قیمت این محصول تاثیر مستقیمی دارد. شما عزیزان در صورتی که قصد صادرات این محصول را دارید باید بدانید که بادام مامایی نیازی به اخذ هیچ گونه گواهی ندارد اما مشتریان خارجی محصولاتی را می خرند که دارای کیفیت و قیمت مناسبی باشد.

گروه بازرگانی خشکبار شادیز، با چندین سال سابقه در این حوزه آمادگی دارد تا همکاری بلند مدتی را با شما عزیزان آغاز نماید.

برای خرید و دریافت لیست قیمت و تصاویر این محصول با مدیر فروش یا بازرگانی مجموعه شادیز ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

بادام مامایی

بادام ایرانبادام ایرانیبادام شادیزبادام صادراتیبادام ماماییبادام مامایی ایرانبادام مامایی شادیزبادام مامایی صادراتیبادام مامراصادر کننده بادام به ترکیهصادرات بادامصادرات بادام ایرانصادرات بادام به ترکیهصادرات بادام ماماییصادرات بادام مامایی ایرانصادرات بادام مامایی ایرانیصادرات بادام مامایی به ترکیهقیمت بادام ماماییقیمت صادرات بادام ماماییقیمت مغز بادام ماماییمغز باداممغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *