عرضه کننده بادام ایرانی | شرکت صادرات بادام

عرضه کننده بادام ایرانی | شرکت صادرات بادام

dav


عرضه کننده بادام ایرانی | شرکت صادرات بادام , شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز به عنوان مرکز تجارت انواع خشکبار و بادام ایران در بازارهای جهانی شناخته شده است.

عرضه کننده بادام ایرانی | شرکت صادرات بادام

ایران یکی از بزرگترین تولید کننده و همچنین عرضه کننده بادام در جهان و به خصوص خاورمیانه می باشد.

انواع بادام تولید شده در استانهای مختلف ایران مانند استان فارس، چهار محال بختیاری، کرمان، اصفهان و ..، به دلیل مرغوبیت و کیفیتی بالایی که دارد در میان مردم کشور های مختلف شناخته شده می باشد.

در این استان ها انواع مختلف بادام ایرانی شامل بادام مامایی، بادام پوست کاغذی، بادام سنگی، بادام ربیع، بادام سفید، بادام شاهرودی تولید و در بازار های داخلی و صادراتی عرضه می شود.

حجم قابل توجهی از انواع بادام ایران برای صادرات به کشور های مختلف از جمله هند، روسیه، ترکیه، امارات، قطر، عمان، عراق، چین، سوریه و کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه انواع بادام صادراتی بخصوص از تولیدات استان چهار محال بختیاری و فارس از فعالیت های ویژه گروه تولیدی شادیز در منطقه خاورمیانه و بخشی از اروپا به عنوان بزرگترین بازار های این محصول می باشد.

گروه تولیدی خشکبار شادیز یکی از بزرگ ترین گروه های عرضه کننده این محصول  در قالب بادام با پوست، مغز بادام خام و فرآوری شده، خلال بادام، پودر بادام و..  است که در مقادیر مختلف و بسته بندی های مناسب آن را به دیگر کشورها ارسال می نماید.

بادام ایرانی از محبوب ترین انواع خشکبار صادراتی در بازارهای جهانی است که دلیل این محبوبیت طعم و مزه طبیعی ، درشت بودن و همچنین روغن فراوان بادام ایران است.

از بادام بیشتر برای مصارف آجیلی و مصارف شیرینی پزی و تزیین مواد غذایی به صورت های مختلف استفاده می شود.

صادرات بادام ایران از شرکت شادیز

صادرات بادام ایران از شرکت شادیز

صادرات بادام ایران به کشورهای مختلف در حجم بالایی انجام می شود.

بادام ایرانی به دلیل داشتن خواص تغذیه ای و  درمانی زیاد، علاوه بر بازار ایران، در بازار های بین المللی نیز خریداران زیادی دارد.

این محصول در انواع و کیفیت های مختلف جهت استفاده آجیلی و همچنین استفاده های دارویی عرضه می شود.

کشورهایی مانند هند و امارات از بزرگترین خریداران بادام ایرانی به ویژه بادام مامایی هستند. بادام مامایی مرغوبترین و شناخته شده ترین بادام صادراتی ایران است که در سالهای اخیر افزایش چشمگیر صادرات آن را شاهد بوده ایم. دلیل افزایش صادرات این نوع بادام ارزش غذایی فراوان ، رنگ روشن و طعم صد درصد شیرین آن است.

یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید، فرآوری و صادرات انواع بادام ایران، تولیدی خشکبار شادیز است.

این مجموعه از طریق ارتباط مستقیم با کشاورزان در استان هالی تولید کننده بادام،محصولات خود را با نازلترین قیمت در بازارهای صادراتی به فروش می رساند.

لازم به ذکر است که در تهیه و ارسال بار ها امکان بسته بندی مطابق با سفارش مشتریان وجود دارد.

در صورت تمایل به خرید عمده بادام ایرانی می توانید با واحد فروش شرکت شادیز ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

بادام

بادام ایرانبادام ایرانیبادام شادیزبادام صادراتی شادیزشرکت بادام ایرانیشرکت صادرات بادامشرکت عرضه کننده بادامصادرات بادامصادرات بادام ایرانیعرضه بادامعرضه بادام ایرانیعرضه کننده بادام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *