بازرگانی صادرات خلال پسته به روسیه

بازرگانی صادرات خلال پسته به روسیه

بازرگانی صادرات خلال پسته به روسیه _ شرکت خشکبار شادیز یکی از فعالان در عرصه صادرات خلال پسته به بازار های کشور روسیه می باشد.

بازرگانی صادرات خلال پسته به روسیه

خلال پسته صادراتی ایران به کشور روسیه از طریق بازرگانی های معتبر صادرات می شود. شرکت شادیز یکی از شناخته شده ترین بازرگانی های صادرات پسته و خلال پسته به روسیه محسوب می شود.

روسیه از خریداران اصلی انواع پسته ایران و فرآورده های آن نظیر خلال پسته است. این کشور از روابط تجاری بسیار خوبی با کشور ایران برخوردار بوده به همین جهت انواع خشکبار مورد نیاز خود را از ایران خریداری می نماید.

خشکبار صادراتی ایران اغلب با ارزان ترین قیمت ممکن در بازارهای روسیه عرضه می گردد.

خلال پسته یکی از مهمترین و پر کاربرد ترین فرآورده های پسته ایران است که در حجم عمده برای صادرات به کشور روسیه استفاده می شود. خلال پسته ایرانی کاربرد های گسترده ای در کشور روسیه دارد . از خلال پسته در صنایع مختلف شیرینی پزی، کیک، شکلات، تزیین دسرها و مواد غذایی و دیگر مصارف مختلف استفاده می شود.

در واقع خلال پسته ایران، بهترین نوع خلال پسته تولید شده در دنیا است که رنگ بسیار سبز، طعم و بوی فوق العاده همچنین چربی و کشیدگی مناسبی دارد.

بهترین و با کیفیت ترین خلال پسته ایران در استان قزوین تولید می گردد. در واقع قزوین به عنوان قطب اصلی تولید خلال پسته درجه یک در ایران و جهان شناخته می شود.

 

بازرگانی صادرات خلال پسته به روسیه

در رابطه با موضوع صادرات به روسیه یک نکته جالب توجه وجود دارد که آن این است که به دلیل وجود قرارداد بین کشورهای CIS چنانچه کالا به یکی از کشورهای طرق قرار داد مانند قزاقستان وارد شود برای ارسال به کشور روسیه نیازی به انجام امور گمرکی ندارد و کالای مورد نظر به صورت آزاد بین دو کشور رد و بدل می شود.

از این رو بسیاری از صادر کنندگان ارسال محصول و با کالای خود به روسیه را از طریق کشور قزاقستان انجام می دهند.

گروه خشکبار شادیز آماده عرضه خلال پسته سبز ایران با نازل ترین قیمت جهت صادرات به روسیه می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه صادرات این محصولات به روسیه با واحد بازرگانی خشکبار شادیز ارتباط برقرار تمایید.

تماس با ما

پستهمغز پسته

بازرگانی پستهبازرگانی پسته شادیزبازرگانی خلال پستهبازرگانی خلال پسته شادیزبازرگانی صادرات پستهبازرگانی صادرات خلال پستهپستهپسته شادیزخلال پستهخلال پسته ایرانیخلال پسته شادیزخلال پسته صادراتیخلال پسته صادراتی ایرانصادرات پستهصادرات خلال پستهصادرات خلال پسته به روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *