خرید خلال پسته سبز صادراتی ایران _ بازرگانی شادیز

خرید خلال پسته سبز صادراتی ایران

خرید خلال پسته سبز صادراتی ایران _ بازرگانی شادیز انواع خلال پسته مرغوب و سبز ایران را با استاندارد های صادراتی به خریداران عرضه می نماید.

خرید خلال پسته سبز صادراتی ایران

خلال پسته از بهترین فرآورده های صادراتی پسته ایران است که در حجم بسیار بالایی در بازارهای بین المللی خرید و فروش می شود. مهم ترین ویژگی خلال پسته ایرانی رنگ سبز خاص آن است.

خلال پسته ایرانی علاوه بر سبز بودن دارای طعم خوب و کشیدگی کافی است. همه این ویژگی ها خلال پسته ایران را به یکی از محبوب ترین محصولات صادراتی تبدیل کرده است.

نحوه تولید خلال پسته

کیفیت خلال پسته به میزان سبز بودن،سالم بودن خلال ها و همچنین طعم و روغن آن بستگی داد که تا حد زیادی وابسته به پسته اولیه ای است که خلال پسته از آن تولید می شود. یکی از مناسب ترین انواع پسته جهت تولید خلال پسته،پسته قزوین است. پسته قزوین رنگ سبز،طعم عالی و روغن بسیار مناسبی دارد به همین جهت بهترین انتخاب برای تولید خلال پسته است.

فرآیند تولید خلال پسته بدین گونه است که ابتدا پسته خام را به مغز نبدیل می کنند سپس مغز های تولید شده را برای مدت کوتاهی در آب قرار می دهند تا بتوان پوست رویی مغز پسته را از آن ها جدا کرد.جدا سازی این پوسته گلدار بسیار دشوار و با اهمیت است. چرا که در صورت وجود آن در محصول نهایی منجر به کاهش کیفیت آن می شود به این علت که عمده مصرف خلال پسته برای تزیین شیرینی جات است و اگر خلال پسته با پوست گلدار رویی بر روی شیرینی حرارت ببیند رنگ آن سیاه می شود.

خلال پسته مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

  • رنگ سبز بسیار زیبایی دارد.
  • طعم و روغن مناسبی دارد.
  • کشیده و بلند است.
  • خرد شدگی و شکستگی ندارد.
  • فاقد ضایعاتی مانند پوست پسته است.
  • فاقد لکه قهوه ای و سیاه رنگ است.

استاندارد های خلال پسته صادراتی

خلال پسته یک محصول لوکس و گران قیمت است از این رو فروش داخلی چندانی ندارد و بیشتر از آن برای صادرات استفاده می شود. هر ساله تناژهای بالایی از این محصول به کشورهای متعدد خارجی نظیر کشورهای اروپایی،کشورهای عربی و آسیایی صادر می گردد.

خلال پسته ای که برای صادرات استفاده می شود باید استانداردهای لازم برای صادرات را داشته باشد.

  1. خلال پسته ای که برای صادرات استفاده می شود باید تازه باشد چرا که تولیدات قدیمی علاوه بر مشکلات بهداشتی به سرعت در مجاورت هوای آزاد تغییر رنگ داده و بوی نامطبوعی به خود می گیرد.
  2. خلال پسته صادراتی باید رطوبت کافی داشته باشد و رطوبت آن نباید از حد مجاز بیشتر باشد علت این امر برای حفظ ظاهری بار در زمان حمل و نقل محصول است.
  3. خلال پسته باید متناسب با کشور هدف استاندارد های لازم را داشته باشد مثلا برای صادرات به کشورهای اروپایی نیازمند گواهی تاییدیه آفلاتوکسین است.
  4. بسته بندی مناسب یکی دیگر از مواردی است که برای صادرات خلال پسته باید به آن توجه کرد. بسته بندی خلال ها باید علاوه بر حفظ کیفیت سبب سالم ماندن خلال ها شود.

شرکت بازرگانی شادیز خلال پسته سبز و با کیفیت ایرانی را همراه با استاندارد های لازم به خریداران در نقاط مختلف دنیا عرضه می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با متخصصین ما در مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

خرید خلال پسته سبز ایرانخرید خلال پسته سبز صادراتیخرید خلال پسته سبز صادراتی ایرانخرید خلال پسته صادراتیخلال پسته سبز صادراتی ایرانخلال پسته صادراتیخلال پسته صادراتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *