فروش پسته سفید احمد آقایی در هند _ بازرگانی شادیز

فروش پسته سفید احمد آقایی در هند

فروش پسته سفید احمد آقایی در هند _ بازرگانی شادیز یکی از فعالان در حوزه صادرات پسته احمد آقایی به هند و دیگر کشورها در ایران به شمار می آید.

فروش پسته سفید احمد آقایی در هند

فروش پسته احمد آقایی در هند از رونق بسیار بالایی برخوردار است. از پسته احمد آقایی به دلیل دارا بودن پوست استخوانی سفید و طعم عالی در بازار هندوستان استقبال بسیار خوبی می شود.فروش پسته و فرآورده های  آن در هند به خصوص در ایام و جشن های خاص مانند جشن دیوالی در اکتبر و نوامبر افزایش پیدا می کند.

صادرات پسته از ایران به هند

کشور هندوستان یکی از بزرگترین و اصلی ترین مقاصد صادراتی پسته ایرانی محسوب می شود. هر ساله حجم بسیار بالایی از انواع پسته ایرانی و فرآورده های آن مانند مغز پسته،خلال پسته و پودر پسته به این کشور صادر می گردد.

یکی از مهم ترین جشن های کشور هند،جشن دیوالی است که در این ایام حجم صادرات و فروش پسته ایران در هند افزایش پیدا می کند. در این جشن مردم هند اقدام به خرید انواع خشکبار،شیرینی ،شکلات و .. برای یکدیگر می کنند. این جشن هر ساله به منظور زیاد کردن محبت میان مردم در هند برگزار می شود.

پسته ایرانی یکی از محصولاتی است که در این ایام توسط مردم هند در حجم های بالایی خریداری و مصرف می شود. البته در ایام دیگر سال نیز انواع پسته و مغز پسته در بازار هند خرید و فروش می شود.

انواع پسته صادراتی به هند

ایران به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا شناخته می شود. پسته های ایرانی از نظر تنوع و طعم،حرف اول را در دنیا می زنند. تنوع بسیار زیاد پسته باعث شده تا کشور ایران توانایی تامین پسته برای کشورهای مختلف با ذائقه های متفاوت را داشته باشد.

مهم ترین ارقام پسته تولید شده در ایران عبارتند از:

پسته اکبری

پسته احمد آقایی

پسته کله قوچی

پسته فندقی

پسته بادامی

به طور کلی پسته های ایرانی به دو گروه پسته های گرد و کشیده تقسیم می شود. تجار هندی به هیچ عنوان خریدار پسته های گرد(Round Pistachio) نیستند به همین دلیل نیز از پسته کله قوچی و فندقی برای صادرات به هند استفاده نمی شود.

بیشترین حجم صادرات پسته به هند مربوط به پسته های کشیده (Long Pistachio) است. در وهله اول پر فروش ترین نوع پسته ایرانی در بازار هند پسته احمد آقایی است. پس از آن پسته اکبری و پسته بادامی بیشترین حجم از صادرات پسته به هند را به خود اختصاص داده است.

انواع پسته های ایرانی به صورت های مختلف خام،بو داده نمکی یا زعفرانی به کشور هند صادر می گردد. البته بیشترین میزان صادرات پسته از ایران به هند به صورت خام انجام می شود.

ویژگی های پسته صادراتی به هند

کشور هند به عنوان یکی از خریداران پسته ایرانی جزو کشورهای قیمت محور به شمار می آید. به همین دلیل قیمت پسته از مهم ترین پارامترها برای تجار هندی در خرید پسته است.

برخی از مهم ترین ویژگی ها برای فروش پسته احمد آقایی و دیگر انواع پسته ایران در هند عبارتند از:

  • قیمت مناسب پسته
  • عدم وجود آفت در پسته
  • پوست استخوانی سفید پسته
  • خندان بودن پسته
  • انس پسته
  • بسته بندی مناسب با لیبل

معمولا پسته برای کشور هند به صورت کیسه های ۵۰ کیلویی و از طریق راه های زمینی،دریایی و ریلی انجام می شود. مسیر ارسال پسته از ایران به هند بسیار ارزان و مناسب است. برخی از خریداران هندی علاوه بر پسته،مغز بادام مامایی(مامرو) را نیز از ایران سفارش می دهند. به طور کلی انواع پسته و فرآورده های آن مانند مغز پسته هم چنین مغز بادام مامایی از فروش بسیار بالایی در بازار هند برخوردار است.

شرکت بازرگانی شادیز یکی از مجموعه های فعال در حوزه صادرات پسته و  نیز بادام مامایی به هند و دیگر نقاط دنیا در ایران شناخته می شود.

جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش و بازرگانی مجموعه شادیز ارتباط بگیرید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی سفیدپسته سفید احمد آقاییفروش پسته احمد آقایی در هندفروش پسته در هندفروش پسته سفید احمد آقاییفروش پسته سفید احمد آقایی در هندفروش پسته سفید در هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *