صادرات مغز بادام مامایی درجه یک به هند _ بازرگانی شادیز

صادرات مغز بادام مامایی درجه یک به هند

صادرات مغز بادام مامایی درجه یک به هند _ بازرگانی شادیز مغز بادام مامایی درجه یک ایرانی را در حجم های بالا به کشور هند صادر می نماید.

صادرات مغز بادام مامایی درجه یک به هند

مغز بادام مامایی از جمله محصولات مرغوب تولید شده در ایران است که بیشتر جنبه صادراتی دارد. در چندین سال اخیر با افزایش تولید مغز بادام مامایی در کشور میزان صادرات این محصول نیز از ایران به هند که اصلی ترین خریدار بادام مامایی است افزایش داشته است.

بیش از ۹۰ درصد بادام مامایی تولید شده در ایران مربوط به شهرستان سامان در استان چهار محال بختیاری است. هر ساله حجم بسیار بالایی از انواع بادام مامایی در این منطقه تولید شده و به بازارهای مختلف خارجی از جمله هند صادر می گردد.

بادام مامایی چیست؟

بادام مامایی یکی از از انواع بادام درختی تولید شده در ایران است. بادام مامایی جزو ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد. این نوع بادام پوست چوبی بسیار سختی دارد و به سختی شکسته می شود به همین دلیل بیشتر به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام برای صادرات استفاده می شود.

مغز بادام مامایی از نظر طعم،چربی و ارزش غذایی بسیار مرغوب است به همین دلیل نیز قیمت گران تری نسبت به دیگر انواع مغز بادام دارد. برخی از ویژگی های بادام مامایی عبارتند از:

  • مغز صد در صد شیرین
  • ارزش غذایی بالا
  • درصد دوقلویی بالا
  • چربی فراوان
  • درصد مغز بالا
  • مغز کشیده و روشن
  • مناسب جهت صادرات

صادرات بادام مامایی به هند

بادام مامایی یکی از مهم ترین و با کیفیت ترین ارقام بادام ایرانی است به همین دلیل خریداران زیادی در کشورهای گوناگون دارد.

برخی از مهم ترین کشورهای خریدار بادام مامایی عبارتند از:

  • هند
  • کشورهای عربی
  • کشورهای اروپایی

حجم وسیعی از صادرات مغز بادام مامایی به کشور هند صورت می گیرد و هندوستان همواره به عنوان مهم ترین مقصد صادراتی مغز بادام مامایی ایران شناخته می شود.

قیمت خرید بادام مامایی در هند

قیمت خرید بادام مامایی در هند بر خلاف قیمت بادام مامایی در ایران رنج تقریبا ثابتی دارد زیرا ارزش روپیه هند نسبت به تغییرات ارز تغییر چندانی پیدا نکرده است. به طور کلی قیمت انواع مغز بادام مامایی در هند با توجه به سایز آن متفاوت است.

بازرگانی شادیز از مجموعه های فعال در حوزه صادرات مغز بادام مامایی به هند و سایر کشورهای خارجی است. این مجموعه انواع مغز بادام مامایی درجه یک سامان را به صورت مستقیم به کشور هندوستان صادر می نماید.

جهت خرید و صادرات محصول با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام مامایی

صادرات بادام مامایی درجه یکصادرات بادام مامایی درجه یک به هندصادرات مغز بادام به هندصادرات مغز بادام مامایی درجه یکصادرات مغز بادام مامایی درجه یک به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *