صادرات مغز پسته کالک به آلمان _ بازرگانی شادیز

صادرات مغز پسته کالک به آلمان

صادرات مغز پسته کالک به آلمان _ بازرگانی شادیز انواع مغز پسته کالک را به صورت عمده به کشور آلمان و دیگر نقاط دنیا صادر می نماید.

صادرات مغز پسته کالک به آلمان

کشور آلمان از خریداران اصلی و شناخته شده تولیدات صادراتی مغز پسته کالک می باشد. در بازار آلمان این محصول برای دو هدف عرضه می شود:

  1. استفاده در صنایع غذایی (پروتئینی مانند سوسیس و کالباس،شیرینی سازی و تزئینات مواد غذایی)
  2. فروش عمده به دیگر کشورها به عنوان زنجیره اصلی تامین.

آلمان یک کشور با روابط تجاری متعدد با ایران در زمینه صادرات محصولات خاص کشاورزی مانند پسته،زعفران و زرشک می باشد و بیشترین حجم این محصولات پس از ترخیص در آلمان راهی بازارهای مختلف خارج از آلمان می شود . مغز پسته کالک سبز نیز از دسته این محصولات به شمار می آید.

مغز پسته کالک بیشتر به صورت دو پوست شده به کشورهای مختلف نظیر آلمان صادر می گردد. این نوع مغز نسبت به سایر انواع مغز پسته از قیمت بالاتری برخوردار است. علت آن هم فرآوری خاص و تفکیک رنگ مغز پسته دو پوست شده است.

تولید مغز پسته کالک صادراتی

برای تولید مغز پسته دو پوست شده ابتدا پسته را به صورت کالک از درخت برداشت می کنند. پسته کالک پس از شکست به صورت مغز پسته کال در می آید. پروسه تولید مغز پسته دو پوست شده پروسه ای زمان بر و طولانی است. پس از آن مغز پسته کال در آب قرار داده می شود تا پوست رویی نازک و سفید رنگ آن جدا شود. سپس مغز پسته دو پوست شده توسط دستگاه و یا به صورت دستی توسط کارگران بر اساس رنگ تفکیک می شود.

این نوع پسته برای صادرات به کشورهای اروپایی مانند آلمان با درصد آفلاتوکسین مجاز تولید می گردد به همین دلیل قیمت آن گران تر از سایر انواع است. برای صادرات مغز پسته کالک دو پوست شده به آلمان اغلب از بسته بندی های وکیوم شده استفاده می شود. پس از وکیوم ،مغز پسته ها درون کارتن قرار داده می شود. استفاده از بسته بندی های وکیوم شده زمان ماندگاری محصول را افزایش داده و از رشد قارچ جلوگیری می کند.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع مغز پسته کالک صادراتی را با بهترین کیفیت همراه با اخذ گواهی های بهداشتی معتبر به کشور آلمان و سایر کشورهای اروپایی صادر می نماید.

جهت خرید و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات به آلمانصادرات مغز پسته به آلمانصادرات مغز پسته کالکصادرات مغز پسته کالک به آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *