مغز پسته فندقی با قیمت صادراتی برای هند _ بازرگانی شادیز

مغز پسته فندقی با قیمت صادراتی برای هند

مغز پسته فندقی با قیمت صادراتی برای هند _ بازرگانی شادیز مغز پسته فندقی را با قیمت مناسب جهت صادرات به هند به خریداران و تجار عرضه می نماید.

مغز پسته فندقی با قیمت صادراتی برای هند

مغز پسته فندقی یکی از انواع مغز پسته تولیدی ایران است که به دلیل طعم بسیار عالی و قیمت مناسب از آن برای صادرات به کشورهای مختلف از جمله هند استفاده می شود. انواع پسته و مغز پسته ایران در بازار این کشور از فروش بسیار پر رونقی برخوردار است.

قیمت صادرات مغز پسته فندقی برای هند بر اساس هزینه های حمل و نقل به این کشور محاسبه می شود. پسته فندقی از با کیفیت ترین پسته های تولیدی ایران است که بیشترین حجم از صادرات را به خود اختصاص داده است این پسته به صورت مغز شده و با پوست از فروش پر رونقی در بازارهای خارجی برخوردار است. همانطور که می دانید پسته فندقی پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته صادراتی دارا می باشد از این رو مغز آن نیز قیمت مناسب تری دارد. این در حالی است که مغز پسته فندقی طعم لذیذ،رنگ سبز و چربی بسیار بالایی دارد.

با توجه به موارد بالا صادرات مغز پسته فندقی برای هند به قیمت مناسب انجام می شود. که در سالهای اخیر نیز افزایش چشمگیری داشته است.

صادرات مغز پسته به هند

مصرف مغز پسته فندقی سبب کاهش کلسترول و چربی خون می شود. مغز پسته فندقی سرشار از آهن است و سبب خون سازی در بدن می شود و کم خونی را درمان می کند.

مغز پسته فندقی در دو نوع خام و شور تولید می شود که هر نوع موارد مصرفی متفاوتی دارند. گلدار بودن مغز پسته فندقی نشانه رسیدن آن است و این که درجه کیفی بالایی دارد. مغز پسته کال فندقی به دلیل نرسیده بودن،وزن سبک تری دارد به همین دلیل با قیمت بالاتری نسبت به مغز پسته گلدار به بازار عرضه می گردد.

مغز پسته فندقی در انواع دو پوست،خندان و دهن بست برای صادرات به هند استفاده می شود.  مغز پسته معمولا در بسته بندی های وکیوم شده برای صادرات به هند استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته فندقی درجه یک ایرانی را با مناسب ترین قیمت جهت صادرات به هند و سایر کشورها به فروش می رساند.

جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته فندقی

قیمت پسته صادراتی فندقیقیمت صادراتی مغز پسته فندقیقیمت مغز پسته فندقی صادراتیمغز پسته صادراتی برای هندمغز پسته فندقی با قیمت صادراتیمغز پسته فندقی با قیمت صادراتی برای هندمغز پسته فندقی برای هندمغز پسته فندقی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *