فروش عمده مغز کال پسته فندقی _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش عمده مغز کال پسته فندقی

فروش عمده مغز کال پسته فندقی _ بازرگانی خشکبار شادیز مغز پسته فندقی کال را بصورت عمده به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

فروش عمده مغز کال پسته فندقی

مغز پسته کال یکی از بهترین و با کیفیت ترین نمونه های مغز پسته است. از مشخصات اصلی این نوع مغز پسته می توان به رنگ سبز و طعم بسیار لذیذ آن اشاره کرد. از مغز پسته کال فندقی با توجه به رنگ کاملا سبز به صورت خلال شده،خرد شده و پودر شده به عنوان مواد اولیه شیرینی پزی ها استفاده می شود.

کیفیت و قیمت مغز پسته کال با توجه به رنگ سبز آن تعیین می گردد. هر چه رنگ مغز پسته کال سبز تر باشد مرغوبتر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. مشتریان محترم می توانند از طریق این مجموعه انواع مغز  پسته سبز مرغوب را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

نحوه تولید مغز پسته کال

برای تهیه مغز پسته کال فندقی، پسته فندقی را قبل از زمان برداشت از درخت برداشت می کنند. سپس آن را در معرض آفتاب قرار می دهند تا خشک شود.پس از حدود یک هفته مغز پسته ها را در دستگاه ریخته و پوست آن را جدا می کنند به این ترتیب مغز پسته سبز به دست می آید. به دلیل اینکه این نوع مغز پسته از پسته ای که هنوز نرسیده بدست می آید در اصطلاح به آن مغز پسته کال گفته می شود.

مغز پسته فندقی رنگ سبز طبیعی و چربی فراوانی دارد. از این نوع مغز در تولید محصولاتی که زیبایی محصول مهم است مانند تولید شیرینی،شکلات،بستنی و .. کاربرد فراوانی دارد. کسانی که قصد برداشت مغز پسته کال را دارند باید قبل از زمان برداشت محصول که معمولا اواسط مرداد ماه است برای این کار اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که بهترین و با کیفیت ترین مغز پسته سبز مربوط به رقم فندقی و احمد آقایی است.

شرکت بازرگانی شادیز مغز پسته سبز فندقی و احمد آقایی برداشت شده از باغات استان کرمان و شهرستان رفسنجان را با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران محترم عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

فروش عمده مغز پسته کالفروش عمده مغز کالفروش عمده مغز کال پسته فندقیفروش مغز پسته کال فندقیفروش مغز کال پسته فندقیمغز پسته کال فندقیمغز کالمغز کال پسته فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *