قیمت فروش عمده بادام مامایی سامان _ بازرگانی شادیز

قیمت فروش عمده بادام مامایی سامان

قیمت فروش عمده بادام مامایی سامان _ بازرگانی شادیز ارقام مختلف بادام مامایی سامان را بصورت عمده و با قیمت رقابتی به خریداران عرضه می نماید.

قیمت فروش عمده بادام مامایی سامان

قیمت فروش عمده بادام مامایی در ارقام مختلف متفاوت است . بادام مامایی از ارقام صادراتی بادام ایرانی است و در سالهای اخیر حجم صادرات پر رونقی را به خود اختصاص داده است. شهرستان سامان قطب اصلی تولید و فروش بادام مامایی در ایران است به همین جهت اطلاع از قیمت عمده بادام مامایی سامان اهمیت ویژه ای برای صادر کنندگان دارد. بادام مامایی سامان درجه بندی های مختلفی دارد و با قیمت های متفاوتی نیز به بازار عرضه می گرد.

بادام مامایی از جمله محصولاتی است که به شکل مغز بادام به کشورهای خارجی صادر می گردد. در ادامه به نحوه تعیین قیمت مغز بادام مامایی می پردازیم.

قیمت بادام مامایی سامان در بازار داخلی

در بازار داخل قیمت بادام مامایی به تعداد آن در ۱۰۰ گرم بستگی دارد.هر چه مغز بادام مامایی درشت تر باشد تعداد آن در ۱۰۰ گرم کمتر است و قیمت بالاتری دارد. مغز بادام مامایی گرید های مختلفی دارد که عبارتند از:

  • مغز مامایی ۸۰ دانه
  • مغز مامایی ۹۰ دانه
  • مغز مامایی ۱۰۰ دانه
  • مغز مامایی ۱۱۰ دانه
  • مغز مامایی ۱۲۰ دانه
  • مغز مامایی ۱۳۰ دانه
  • مغز مامایی ۱۴۰ دانه
  • مغز مامایی ۱۵۰ دانه

قیمت مغز بادام مامایی با توجه به کیفیت و ارزش غذایی بالا از دیگر انواع بادام بالاتر است. این نوع بادام با وجود قیمت بالا از فروش صادراتی بسیار پر رونقی برخوردار است. بیشترین حجم صادرات بادام مامایی به کشور هند امجام می شود.

قیمت بادام مامایی در بازار داخلی چندان تعریفی ندارد. این نوع بادام به دلیل قیمت بالا فروش داخلی بسیار کمی دارد. نوسانات بازار مانع اعلام قیمت ثابت در سایت ها می شود. اما شما می توانید قیمت به روز شده انواع بادام مامایی ررا از طریق ارتباط با کارشناسان مجموعه شادیز به طور دقیق دریافت نمایید.

شرکت بازرگانی شادیز از طریق ارتباط مستقیم و دوسویه با تولید کننده و خریدار،انواع بادام مامایی را با بهترین کیفیت و قیمت به صورت کاملا تضمینی به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

جهت خرید مستقیم بادام مامایی سامان و اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

قیمت عمده بادام مامایی سامانقیمت فروش عمده بادام سامانقیمت فروش عمده بادام مامایی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *