مغز پسته احمد آقایی _بازار انواع مغز پسته _بازرگانی شادیز

مغز پسته احمد آقایی

مغز پسته احمد آقایی _بازار انواع مغز پسته _بازرگانی شادیز انواع مغز پسته احمد آقایی را بصورت عمده،با مناسب ترین کیفیت و قیمت به فروش می رساند.

مغز پسته احمد آقایی _بازار انواع مغز پسته

مغز پسته احمدآقایی یکی از مرغوب ترین انواع مغز پسته گلدار ایرانی است. مغز پسته احمد آقایی گلدار تنها مغزی است که از نظر کیفی توانایی رقابت با مغز پسته گلدار زرندی را دارد.

از مغز پسته احمدآقایی مخصوصا نوع گل قرمز آن به دلیل کیفیت بالا و ظاهر زیبا بیشتر جهت صادرات استفاده می شود. در این نوع مغز پسته هر چه گل قرمز تر و تنه سبز تری داشته باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. با کیفیت ترین مغز پسته احمدآقایی تولید شده در کشور متعلق به شهرستان رفسنجان و نوق است. پس از پسته احمدآقایی رفسنجان با کیفیت ترین پسته احمدآقایی متعلق به استان فارس است.

بیشترین حجم از صادرات پسته احمدآقایی و مغز آن به کشورهای هند،امارات،عراق،چین و کشورهای اروپایی صورت می گیرد. مغز پسته گلدار احمدآقایی علاوه بر ظاهر زیبا طعم بسیار لذیذی دارد که سبب افزایش تقاضای آن شده است.

این نوع مغز پسته از پسته دهان بسته به دست می آید. به همین دلیل قیمت آن رابطه مستقیمی با پسته دهن بست احمدآقایی دارد. قیمت پسته دهن بست با توجه به انس و گرم مغز آن محاسبه می شود. پسته دهن بست ۵۰ گرم مغز بهترین نوع آن است.

پسته احمدآقایی از خانواده پسته های بادامی است. این پسته ظاهری بلند و کشیده دارد . مغز این نوع پسته نیز بادامی شکل است و حالتی کشیده دارد. مغز پسته احمدآقایی به صورت بسته بندی کارتنی و در وزن های ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرمی به کشورهای مختلف صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز بزرگ ترین بازار فروش مغز پسته در ایران به شمار می رود.این مجموعه مرغوب ترین  انواع مغز پسته ایرانی را به صورت فله و بسته بندی شده به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید،فروش و صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

بازار انواع مغز پستهمغز پسته احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *