صادر کننده بادام مامایی _ بازرگانی خشکبار شادیز

صادر کننده بادام مامایی

صادر کننده بادام مامایی _ بازرگانی خشکبار شادیز از جمله شرکت های فعال در حوزه خرید،فروش و صادرات بادام مامایی در کشور به شمار می آید.

صادر کننده بادام مامایی

کشور ایران یکی از پنج کشور بزرگ تولید کننده بادام در دنیا محسوب می شود. انواع بادام درختی با درجه کیفی بالا در مناطق مختلف ایران تولید و به کشورهای مختلف صادر می گردد. بادام های ایرانی به سبب برخورداری از آب و هوای خوب و خاک حاصلخیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین و تجاری ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است. این بادام تنها در ایران و در استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان تولید می گردد.

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است. این بادام پوست چوبی بسیار مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود. از این رو بیشتر به شکل مغز شده به کشورهای مختلف صادر می گردد.

مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد. مغز بادام مامایی طعم شیرین و دارای رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد است. مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی آن بالا است.

بادام مامایی مصرف داخلی بسیار کمی دارد زیرا هنوز به طور کامل در ایران شناخته نشده است و از طرفی قیمت بالایی دارد. این بادام در خارج از کشور شناخته شده است و بیشترین حجم آن به کشورهای هند،ترکیه،روسیه و کشورهای عربی صادر می گردد.

مغز بادام مامایی صادراتی به دلیل کیفیت بالا، قیمت بالا و خریداران بیشماری دارد. این بادام در ۸ گرید مختلف در بازار موجود می باشد . گریدهای درشت این بادام کمیاب تر است و قیمت بالاتری دارد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی را به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت به نقاط مختلف دنیا صادر می نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

صادر کننده بادامصادر کننده بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *