فروش عمده گردو کاغذی بوانات _ بازرگانی شادیز

فروش عمده گردو کاغذی بوانات

فروش عمده گردو کاغذی بوانات _ بازرگانی شادیز گردوی کاغذی درجه یک بوانات را به صورت عمده با مناسب ترین قیمت در سراسر کشور به فروش می رساند.

فروش عمده گردو کاغذی بوانات

گردوی بوانات یکی از مرغوب ترین گردوهای تولید شده در ایران است. این محصول در شهر بوانات در استان فارس تولید می گردد. گردوی بوانات به سبب داشتن پوست بسیار نازک،مغز گوشتی و سفید،طعم خوب و روغن فراوان متقاضیان بسیاری خصوصا در بین تجار دارد.

شهرستان بوانات اصلی ترین قطب تولید گردو در استان به شمار می رود. آب و هوای سرد و کوهستانی بوانات بهترین محیط جهت کشت و پرورش گردو است. بیشترین سطح زیر کشت این شهرستان متعلق به گردوی پوست کاغذی است. گردوی کاغذی بوانات از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این نوع گردو پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی شکسته می شود.. مغز این گردو به راحتی از پوست چوبی آن جدا شده و قابل استفاده است.

گردوی تولید شده در بوانات به دلیل کیفیت بالا علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی مانند کشورهای عربی و همسایه ایران صادر می گردد.

گردو میوه ای بسیار مفید و ارزشمند است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و.. استفاده می شود. مغز گردو از دانه های بسیار پر چرب است که از روغن آن جهت مصارف خوراکی و موضعی استفاده می شود. البته چربی موجود در گردو از نوع غیر اشباع است و برای سلامتی بدن مفید می باشد.

مصرف چند عدد گردو به صورت روزانه حدود ۹۰ درصد از نیاز بدن به چربی های ضروری را تامین می کند. یکی دیگر از خواص شگفت انگیز گردو امگا۳ فراوان آن است.امگا۳ سبب تقویت حافظه و سلامت مغز می شود. به همین دلیل مغز گردو با نام غذای مغز شناخته می شود.

شرکت بازرگانی شادیز گردوی پوست کاغذی بوانات را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت به خریداران محترم عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش عمده این محصول،هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده گردو بواناتفروش عمده گردو بواناتفروش عمده گردو کاغذی بواناتفروش گردو کاغذی بواناتگردو کاغذی بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *